سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فرانسه نباید وارد مباحث جدی دفاعی ایران شود/ حضور مستشاری در سوریه ادامه خواهد داشت

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه به هیچ کشوری اجازه دخالت در حوزه اقتضائات دفاعی را نمی دهیم، گفت: مقامات فرانسوی باید هوشیار‌تر از این باشند که وارد مباحث جدی دفاعی ما از جمله مسائل موشکی شوند.
کد خبر: ۲۷۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ - 15January 2018

فرانسه نباید وارد مباحث جدی دفاعی ایران شود/ حضور ایران در سوریه ادامه خواهد داشتسردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» معاون ستاد کل و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به مواضع اخیر برخی مقامات فرانسوی در قبال ایران، اظهار داشت: ما قبلا هم به فرانسوی‌ها و سایرین رسما و صراحتا اعلام کردیم؛ در آنچه که مربوط به حوزه دفاع می‌شود اجازه دخالت هیچ کشوری را در تصمیمات، سیاست‌ها و اقتضائات دفاعی خود نمی‌دهیم.

وی افزود: بدین ترتیب مقامات فرانسوی باید هوشیار‌تر از این باشند که وارد مباحث جدی دفاعی ما از جمله مسائل موشکی ایران شوند.

سردار جزایری در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر فرافکنی برخی کشورها در خصوص ادامه حضور مستشاری ایران در سوریه عنوان کرد: تا زمانیکه دولت قانونی و مردم سوریه درخواست حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه را داشته باشند، حضور موثر ایران در این کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها