مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد؛

برگزاری ۵۳۴ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه دهه فجر در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن سالگرد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ۵۳۴ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی توسط این اداره‌کل در سطح استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ - 16January 2018

برگزاری بیش از 530 برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه بزرگداشت دهه فجر در همدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، «رسول منعم» مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر با اشاره به برنامه‌های اجرایی در طول این ایام اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 534 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی از سوی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: نواختن زنگ انقلاب در تمامی زورخانه‌های استان‌ در شب دوازدهم بهمن‌ماه و همراهی ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ورزش در رژه موتورسواری و دوچرخه‌سواری در روز ۱۲ بهمن از نخستین برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان ‌همدان با اشاره به برنامه‌های بخش فرهنگی این اداره کل در دهه مبارک فجر نیز تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تکریم خانواده‌های شهدای ورزشکار، حضور جامعه ورزش و جوانان در نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های استان، نشست جوانان با مدیران استان و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته در بخش فرهنگی است.

منعم با اشاره به ورود سایر دستگاه‌های استان به منظور هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شد: دانشگاه‌های استان نیز برنامه‌های ورزشی مناسبی را تدارک دیده‌اند که شاهد برگزاری آن‌ها در این ایام خواهیم بود.

وی در پایان از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در ایام‌الله دهه فجر نیز خبر داد و گفت: در این ایام در سطح استان 2 پروژه ورزشی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار