مستند «نوید سعید» در سمنان رونمایی شد

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: مستند «نوید سعید» با موضوع رشادت‌های یکی از شهدای مدافع حرم در سمنان رونمایی شد.
کد خبر: ۲۷۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ - 16January 2018

مستند به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مهدی دیابی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستند نوید سعید درباره رشادت‌های شهید «نوید صفری» در جنگ با گروهک تکفیری داعش ساخته‌ شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌ از این نوید صفری شهید مدافع حرم برای بازی در مستند «کمیل» که درباره جان‌فشانی‌های شهید «سعید علیزاده» در نقش شهید علیزاده بازی کرده بود اذعان کرد: گروه مستندسازان سپاه استان سمنان به‌ پاس گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید صفری مستند نوید سعید را بازسازی کردند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان یادآور شد: قطعه‌هایی از پشت‌صحنه‌های مستند کمیل برای ساخت مستند نوید سعید برداشته‌شده است.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: تهیه کلیپ و مستنداتی از خاطرات شهدا و انتشار آن بین جوانان و نوجوانان در دستور کار سپاه استان سمنان قرار دارد.

شهید سعید علیزاده از شهدای مدافع حرم دامغان بود که در بهمن‌ ماه سال 94 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نوید صفری هم‌رزم شهید علیزاده است که پس از بازی در مستند کمیل و روایت گری آن، یک ماه پیش در منطقه بوکمال درنبرد با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار