سردار مازندرانی:

سرباز آن است که دشمن را در لباس دوست‌ هم‌ بشناسد

معاون هماهنگ‌ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: سرباز آن است که دشمن را در لباس دوست‌ هم‌ بشناسد. سرباز جوان ما سربازی است که جسم، روح و جان خود را فدای نظام‌ می‌کند.
کد خبر: ۲۷۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ - 16January 2018

سرباز آن است که دشمن را در لباس دوست‌ هم‌ بشناسدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار رضا مازندرانی فرمانده ارشد دانشگاه افسری امام حسین (ع) امروز در دهمین جشنواره جوان سرباز‌ خراسان شمالی  اظهار داشت: این‌ جشنواره با روزهای سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی تقارن دارد. امروز 26 دی مقارن با فرار شاه از کشور است و خوب است که یادی به گذشته کنیم که چه بودیم و به کجا رسیده‌ایم. این انقلاب رنج زیادی را گذرانده است.

وی افزود: امام (ره) فرمودند، این مبارزه برای انقلاب٬ فدا شدن دارد و همیشه می‌گفتند که خودتان را برای مبارزه طولانی مدت آماده کنید. این مبارزه برای انقلاب جان نثاری‌ها و تلاش‌ها می‌خواهد که با برنامه‌ریزی‌ به آن‌ها خواهیم رسیدم و ختم به زمینه‌سازی ظهور می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کرد: امروز روز فرار شاه است که ایران را به زیر سلطه استعمار جهانی برده بود. این انقلاب به آسانی به دست نیامده پس باید نگاهی  به گذشته داشته باشیم.

سردار مازندرانی اضهار داشت: یک روز اگر فلسفه سرباز این بود که فقط آموزش رزم یاد می‌گیرد و برای جنگ آماده می‌شود، آن‌روز گذشته است و امروز آن‌گونه نیست که دشمن در پشت مرزها مخفی شده باشد. امروز دشمن با تسخیر مغزها و‌ تولید نرم افزاری برای مقابله با نظام اسلامی برخاسته است.

وی افزود: سرباز آن است که دشمن را در لباس دوست‌ هم‌ بشناسد. سرباز جوان ما سربازی است که جسم، روح و جان خود را فدای نظام‌ می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کرد: ما باید دشمن را بشناسیم. امروز دشمن فهمیده است که ایران‌اسلامی ایران 30 سال پیش نیست. دشمن ما را آزموده است و متوجه شده با راه‌های فیزیکی‌ نمی‌تواند مقابله کند. امروز سرباز ما باید خود را مسلح به علم و دانش کند.

وی در ادامه گفت: کدام کشور است که از محرومین و مظلومین جهان بدون چشم داشتی دفاع کند. امروز جوان‌های دنیا برای این موضوع جوانان مارا الگوی خود قرار داده‌اند. سرباز جوان ما دوسال خدمت را به چشم مدافع بودن از انقلاب می‌بیند. این خدمت تمام شدنی است اما افتخار دفاع از ایران اسلامی جاودانه است.

سردار مازندرانی در پایان خاطرنشان کرد: به فرمان مقام معظم رهبری هر سرباز باید طی خدمت  یک دوره مهارت و حرفه را بیاموزد و این کمکی برای ایجاد کار‌ و اشتغال برای پیش رو داشتن نظام اقتصادی خوب است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار