اسدی‌کرم در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دفاع از حریم آل‌الله تکرار دوران دفاع مقدس بود

نماینده مجلس شورای اسلامی شاه‌کلید موفقیت جبهه مقاومت مقابل داعش را الگوگیری از روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در حقیقت دفاع از حریم آل‌الله تکرار دوران حماسه‌ساز دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۲۷۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ - 17January 2018

دفاع از حریم آل‌الله تکرار دوران دفاع مقدس بود«علی اسدی‌‌کرم» نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه امنیت و اقتدار ایرانِ امروز، مرهون استقامت، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: امروز نه‌تنها آمریکایی‌ها بلکه سایر دشمنان غربی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی، رژیم بعثی را در نبرد با ما حمایت می‌کردند، به خوبی آگاه هستند که دیگر توان رویارویی با ایران از راه نظامی را ندارند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه در ترویج فرهنگ دفاع مقدس موفق عمل کرده‌ایم و باید در این مسیر ثابت قدم باشیم، افزود: شاه‌کلید موفقیت جبهه مقاومت در عراق و سوریه مقابل داعش الگوگیری از روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس بود. رزمندگان دوران دفاع مقدس دغدغه دفاع از ایران و پابرجا ماندن نظام و انقلاب اسلامی را داشتند، وجه مشترک مدافعان حرم با رزمندگان دفاع مقدس ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار است. در حقیقت دفاع از حریم آل‌الله تکرار دوران حماسه‌ساز دفاع مقدس بود.

وی فرهنگ شهیدپروری و استقبال از پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در جامعه را باعث بیمه‌شدن نظام مقدس کشورمان در مقابل توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: حضور مردم در آیین تشییع شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای گمنام، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و نشان می‌دهد روحیه مقاومت در مقابل بدخواهان نظام جمهوری اسلامی سرزنده‌تر از گذشته در اذهان ملت ایران جریان دارد.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی رسالت مهم رسانه‌های انقلابی است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی ضربه‌زدن به باورهای دینی مسلمانان به‌ویژه جوانان از طریق جنگ نرم است. دشمنان درصدد هستند تا با کم‌رنگ کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، روحیه انقلابی را در جوانان ما نابود کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار