دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ملت ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند/ دشمن در ایستگاه اقتصاد می‌خواهد سد راه انقلاب شود

محسن رضایی گفت: دشمن می‌خواهد از طریق اقتصاد، بیکاری و فقر ملت را از پای درآورد، در اغتشاشات اخیر عده‌ای قصد داشتند نسبت به انقلاب و نظام اهانت کنند، ولی ملت ایران صف خود را از آنان کنار کشیدند، ولی از مسئولان خواستند مشکلات جامعه را هرچه زودتر در حوزه اقتصادی رفع کنند.
کد خبر: ۲۷۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸ - 18January 2018

ملت ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند/دشمن در ایستگاه اقتصاد می‌خواهد سد راه انقلاب شود‌به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار «محسن رضایی» امشب در مراسم چهلمین روز درگذشت شهادت سردار شهید «علی ییلاقی» فرمانده اسبق لشکر ویژه 25 کربلا که در مصلی بهشهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای مازندران و شهدای مدافعین حرم اظهار داشت: یاد و خاطره امام راحل در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ما ابهت و پایداری جدیدی بخشیده است.

وی افزود: در حدود 40 سال پیش استکبار با ترفندهای گوناگون قصد داشت ملت ایران را از اهداف و آرمان‌هایش دور کند که همچنان در همه توطئه‌ها سرنگون شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه انقلاب تحول، معجزه و سرآغاز نصرت‌های بزرگ در کشور شده است، تصریح کرد: در مقابله با این تحول و دگرگونی یک سدی از شیاطین و باطل جلو ملت آرایش گرفته است.

رضایی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اکنون پرچمدار جهان اسلام شده است، گفت: دشمنان این ملت خطر بزرگ احساس کرده و به فکر چاره‌اندشی افتاده‌اند و از طریق توطئه‌های جدید قصد دارند افکار ملت ایران را خدشه‌دار کنند چرا که مبارزه طولانی 40 ساله‌ای بین جبهه حق و باطل آغاز شده و ملت با ایثارگری مقابل دشمن ایستاده است.

وی با بیان اینکه سردار ییلاقی جوان 21 ساله‌ای بود که در دوران دفاع مقدس به جنگ با دشمن رفته است، افزود: استکبار در ابتدای انقلاب با ایجاد جنگ احزاب در کشور به قصد تخریب افکار ملت آمده و رزمندگانی چون ییلاقی‌ها به جنگ با سلاح‌های هسته‌ای عراق رفتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رشادت‌های سرداران بزرگ مازندران در دوران دفاع مقدس نظیر سرداران شهید طوسی و بصیر بیان کرد: سردار ییلاقی از دامان این سرداران شهید فتوحات بزرگی نظیر فاو را در دوران دفاع مقدس به ارمغان آوردند.

رضایی با بیان اینکه شهید ییلاقی در دوران دانشجویی خود نیز مبارزات انقلابی داشته است و به دنبال حفظ ارزش‌های نظام بوده است گفت: مازندران و به خصوص بهشهر نقش با ارزشی در پیروزی‌های انقلاب داشته است.

وی با بیان اینکه ارزش‌های رزمندگان سبب تحولات در نظام شده و ملت ایران با دست خالی دشمن را به عقب رانده است، افزود: تغییر و تحول و جریانی که در جوانان امروز ایجاد شده دشمن را سرکوب و عراق و سوریه را آزاد کرده است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران با دست خالی ارتش عراق را از ایران بیرون کرده و همین نیروی اراده و ایمان جوانان سبب شد تا سوریه و لبنان آزاد شود و پیروزی‌های فراوانی در کشورهای اسلامی ایجاد گردد، بیان کرد: دشمنان ملت ایران با دروغ‌های بزرگ می‌خواهند ملت را از دستاوردهای خود دور گردانند.

رضایی با بیان اینکه لشکر 25 کربلا در عملیات فاو نقش اثرگذاری داشته و پرچمدار پرچم امام رضا (ع) بوده است افزود: انقلاب اسلامی با ایمان الهی و روحیه برادری حفظ شده و باید روحیه ایمان و خودباوری را در ملت ایران تقویت کنیم تا به رشد و شکوفایی برسیم.

وی با انتقاد از دوری مسئولان از مردم گفت: نباید روحیه مردم‌داری و رفع مشکلات آنان که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در رزمندگان بوده اکنون از بین مدیران ما رخت بربندد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروز حضور بین مردم تنها راه‌حل رفع مشکلات آنان نبوده بلکه باید مردم را در اقتصاد وارد کنیم و از این توان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنیم.

رضایی با بیان اینکه ارزشها و روحیه مشارکت‌جویی و استمداد از مردم اکنون در بین مدیران ما وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باید مردمی‌کردن اقتصاد مانند مردمی‌کردن جنگ در تولید و اقتصاد باشد.

وی با بیان اینکه شهدا ثمره تحول بزرگ مردمی‌کردن رفع مشکلات جامعه بوده‌اند، گفت: دشمن می‌خواهد از طریق اقتصاد، بیکاری و فقر ملت را از پای درآورد، در اغتشاشات اخیر عده‌ای قصد داشتند نسبت به انقلاب و نظام اهانت کنند ولی ملت ایران صف خود را از آنان کنار کشیدند ولی از مسئولان خواستند مشکلات جامعه را هرچه زودتر در حوزه اقتصادی رفع کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمن از ناحیه نظامی، امنیتی و دفاعی دیگر نمی‌تواند به ملت ایران ضربه وارد کند، یادآور شد: استکبار از ناحیه اقتصادی سرمایه‌گذاری‌های بزرگی علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کرده تا بتواند ملت را از آرمان‌های آنان دور کند.

رضایی با اشاره به اینکه پرچم ملت ایران در کشورهای اسلامی به مدد مردمی و روحیه شهادت‌طلبی به اهتزار درآمده است، گفت:‌ به زودی پرچم اسرائیل از فلسطین پایین کشیده و پرچم آمریکا را از تمام کشورهای تحت سلطه این استکبار جهانی پایین خواهیم کشاند و ملت ایران گور استکبار را در دنیا خواهد کند.

وی با بیان اینکه ایران در طول تاریخ خود برای انقلاب و نظامی به اندازه انقلاب اسلامی ایران سرمایه‌گذاری کرده است، بیان کرد: اکنون دستاوردهای انقلاب اسلامی از داخل ایران به آن سوی مرزها رفته ولی دشمن در ایستگاه اقتصاد می‌خواهد سد راه انقلاب شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب باید وارد صحنه شوند و با دلسوزی برای ملت درصدد رفع مشکلات اقتصادی کشور با همکاری دولتمردان بر ایند.

خاطرنشان می‌شود سردار «محسن رضایی» در سفر به مازندران در جمع پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس استان در ساری حضور یافت. وی همچنین عصر امروز با حضور در بیت آیت‌الله کوهستانی در روستای کوهستان بهشهر با فرزند این عالم فقید دیدار کرد. حضور در منزل شهید بنی‌کاظمی و دیدار با پدر و مادر این شهید والامقام نیز از برنامه سفر یکروزه رضایی در مازندران بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار