رستمیان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سکوت امروز مردم از رضایتمندی نسبت به وضعیت معیشتی نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از گرانی و بیکاری جوانانشان خسته شده‌اند،‌ آن‌ها به خیابان آمدند تا صدایشان را به گوش مسئولان برسانند، اما با بالاگرفتن موج فتنه، نتوانستند جواب مورد قبولی از مسئولان بگیرند.
کد خبر: ۲۷۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ - 20January 2018

سکوت امروزِ مردم از رضایتمندی نسبت به وضعیت معیشتی نیست.«علی رستمیان» عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به نقش رسانه‌های غربی در تشدید ناآرامی‌های اخیر در برخی از شهرهای کشور مبنی بر نارضایتی مردم نسبت به وضعیت اقتصادی اظهار داشت: اینکه مردم کشورمان با مشکلات معیشتی دست به‌گریبان هستند، به‌هیچ وجه قابل انکار نیست و مسئولان باید جدی‌تر از گذشته برای رفع دغدغه‌های معترضان تلاش کنند، اما همیشه رسانه‌های غربی در پی فرصت‌ مناسب برای مخدوش نشان دادن چهره ایران در جهان هستند.

وی در ادامه افزود: دست‌اندرکاران شبکه‌های ماهواره‌ای معاند انقلاب، ترفندی جز سیاه‌نمایی ندارند و تجمعات اعتراضی مردم نسبت به گرانی و بیکاری را به نشانه مخالفت مردم با اصل نظام قلمداد می‌کنند، درصورتی‌که همین مردم با بالاگرفتن موج فتنه که از سوی غرب هدایت می‌شد، با راهپیمایی‌ حماسی خود نه‌تنها از بازگو کردن مشکلاتشان صرف نظر کردند بلکه هم‌پای دولت و مسئولین شدند تا جواب دندان‌شکنی به دشمنان بدهند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه سکوت امروزِ مردم از رضایتمندی نسبت به وضعیت معیشتی نیست، خاطرنشان کرد: مردم از گرانی و بیکاری جوانانشان خسته شده‌اند،‌ آن‌ها به خیابان آمدند تا صدایشان را به گوش مسئولان برسانند، اما با بالاگرفتن موج فتنه نتوانستند جواب مورد قبولی از مسئولان بگیرند.

وی تصریح کرد: برخی مسئولان نباید از پایبندی مردم به انقلاب سوءاستفاده کنند، اینکه مردم با توجه به تمام مشکلات اقتصادی که دارند به خیابان‌ها آمدند و رفتار ضد انقلابی فتنه‌گران را سرکوب کردند باید مورد توجه دولت و مسئولان باشد. مردم با وجود تمام دغدغه‌های معیشتی خود، نشان دادند که حامی انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار