استاندار مازندران:

صداوسیما آینه تمام‌عیاری از وضعیت جامعه است

«محمد اسلامی» با اشاره به این‌که صداوسیما آینه تمام‌عیاری از وضعیت جامعه است، گفت: صداوسیما باید به‌صورت مدبرانه و حکیمانه نسبت به ترسیم وضعیت بر اساس نقشه‌های کلان اقدام کند.  
کد خبر: ۲۷۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ - 21January 2018

لزوم انجام کار جهادی برای مقاوم سازی اقتصادی و جلوگیری از نفوذ دشمنبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران امروز (یک‌شنبه) در مراسم افتتاح پروژه‌های صدا و سیمای استان با بیان این‌که صداوسیما، سامانه هوشیاری مردمی و حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: صدا و سیما دانشگاهی برای تعالی رشد و تعالی جامعه است.

وی با اشاره به این‌که صداوسیما آینه تمام‌عیاری از وضعیت جامعه است، افزود: صداوسیما باید به‌صورت مدبرانه و حکیمانه نسبت به ترسیم وضعیت بر اساس نقشه‌های کلان اقدام کند.

اسلامی با عنوان این‌که صدها سایت و رسانه علیه اهداف و عملکرد جمهوری اسلامی ایران، سخن‌پراکنی می‌کنند، یادآور شد: تلاش و خروجی مطلوب آنان معرفی ناکارآمدی جمهوری اسلامی و جدا کردن مردم از حکومت است.

استاندار مازندران تصریح کرد: سیاست استکبار جهانی و برنامه‌های آنان هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود و هوشیاری و حضور ما در صحنه نیز همواره باید رو به تکامل و کارآمدی باشد.

وی افزود: ما امروز با سازمان‌های بین‌المللی مواجه هستیم که از قانون حق وتو استفاده می‌کنند و این حاکمیت زورگویی را نشان می‌دهد.

وی داشتن قدرت دفاعی برای هر ملتی را یک بازدارندگی برشمرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی برابر زیاده‌خواهی‌ها مقاومت کرده است و قدرت دیپلماسی و نظامی تأثیرگذار هستند و بنیان این دو قدرت وابسته به قدرت اقتصادی است و بدون قدرت اقتصادی با آسیب مواجه می‌شویم.

اسلامی گفت: برای مقاوم‌سازی اقتصادی و جلوگیری از نفوذ دشمن باید کار جهادی ملت و دولت انجام دهیم.

وی با اشاره به این‌که مردم و دولت باید به‌صورت یکپارچه در حوزه اقتصادی تلاش کنند، گفت: باید اقتصاد مردم پایه و دانش‌بنیان فراگیر و صنعت در زندگی مردم تأثیرگذار شود.

خاطرنشان می شود،در این مراسم 80 پروژه مختلف در حوزه‌های صداوسیما در مازندران افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار