معاون پارلمانی آستان قدس رضوی:

مدیریت جهادی کلید رفع تمام مشکلات کشور است/ نگاه مدیریتی مسئولان نباید به خارج از کشور باشد

حجت‌الاسلام‌ «حسن ملک‌محمدی» با بیان این‌که مدیریت جهادی کلید رفع تمام مشکلات کشور است، گفت: نگاه مدیریتی تمام مسئولان در تمام بخش‌ها نباید به خارج از کشور باشد.
کد خبر: ۲۷۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ - 23January 2018

مدیریت جهادی کلید رفع تمام مشکلات کشور است/ امام خمینی (ره) نمونه بارز یک مدیر جهادی بودند

به گزارش دفاع پرس از سمنان،‌ حجت‌الاسلام‌ «حسن ملک‌محمدی» امروز (سه‌شنبه) در نشست سیاسی سپاه ناحیه سمنان، با اشاره به مشکلات معیشتی جامعه اظهار داشت: تنها راه درمان مشکلات مردم، مدیریت جهادی است. نگاه مدیریتی تمام مسئولان در تمام بخش‌ها نباید به خارج از کشور باشد. مدیریت جهادی مدیریتی است که رفع مشکلات کشور و مردم را به همراه دارد و نیاز مبرم کنونی کشور مدیریت جهادی است.

وی افزود: امام خمینی (ره) نمونه بارز یک مدیر جهادی بودند که در طولانی‌ترین جنگ چند دهه گذشته با مدیریت جهادی ایشان به پیروزی رسیدیم و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و در ادامه امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه آن بزرگوار هستند.

حجت‌الاسلام ملک‌محمدی گفت: پیروزی در تمام جنگ‌ها شروطی دارد که ایمان به خدا، ولایت‌مداری و تنفر از نظام سلطه و ظالم ازجمله آن است.

وی با اشاره به اتفاقات دی‌ماه گذشته در کشور، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنی‌ها را با نظام مقدس ما آغاز کردند و این دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی با بیان این‌که نقش دشمنان نظام در اتفاقات اخیر در کشور اعم از سلطنت‌طلبان، منافقین، آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌خوبی مشهود بود، افزود: دشمنان در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب تلاش کرده‌اند تا به اسلام ناب محمدی ضربه بزنند و در این چند سال اخیر داعش را به وجود آوردند تا به ایران ضربه وارد کنند؛ ولی هیچ دستاوردی نه در این زمینه و نه در دشمنی‌های قبلی و بعدی کسب نکردند و نخواهند کرد.

وی گفت: به لطف خدا و به برکت خون شهدا و وجود ولی‌فقیه، امروز کشور ما قوی‌ترین کشور در منطقه است و چه کشورهای دوست و چه دشمن به این موضوع اظهار دارند.

حجت‌الاسلام ملک‌محمدی خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر تلاش می‌کند که نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد؛ ولی در این زمینه نیز ناموفق خواهد بود؛ زیرا مردم ایران اسلامی دارای بلوغ سیاسی و بصیرت بالایی هستند؛ درست است که در سطح جامعه مشکلاتی از قبیل بیکاری، گرانی، رکود و معیشت مردم وجود دارد؛ ولی مردم ایران اسلامی در عین گله‌مند بودن از وضع موجود بصیر نیز هستند و می‌دانند داخل نقشه دشمن نباید وارد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها