نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان:

حضرت زینب (س) آیه فضیلت‌های والدین خویش است

آیت‌الله «سید رحیم توکل» در پیامی تصریح کرد: حضرت زینب (س) آیه فضیلت‌های والدین خویش در تجلی صفات عالی انسانی و الهی است، این بانوی صبر و شکیبایی، شاکرانه، نامی به زینت آراستگی‌های پدر عالی‌مقام خویش و الگوی همه انسان‌ها در همه عصرها و نسل‌هاست.
کد خبر: ۲۷۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ - 23January 2018

حضرت زینب (س) آیه فضیلت‌های والدین خویش استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «سید رحیم توکل» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

ولادت سرورانگیز بی‌پایان بشریت، مظهر عالی‌ترین و جوانمردانه‌ترین صبر انسانی، زینت زنان عالم، حضرت زینب (س) و روز پرستار مبارک باد.

حضرت زینب (س) آیه فضیلت‌های والدین خویش در تجلی صفات عالی انسانی و الهی است، این بانوی صبر و شکیبایی، شاکرانه، نامی به زینت آراستگی‌های پدر عالی‌مقام خویش و الگوی همه انسان‌ها در همه عصرها و نسل‌هاست.

سفیر زنده‌نگه‌دارنده نهضت عاشورا، درس ایثار شهادت‌محور را در صبوری به اتمام و اکمال رساند و هدیه‌ بی‌نظیر شکیبایی زیبانگرایانه قیام الی‌الله را برای همه ابناء بشر به ارمغان آورد.

میلاد فرخنده و سراسر نور و امید زینب کبری (س)، فخر بشریت و افتخار محبان و عاشقان اهل بیت (ع) به ویژه بانوان، سمبل عفاف و حجاب، آذرخش خشم و متانت الهی و مظهر لطافت و رحمت سبحانی، بر عموم مسلمانان به‌خصوص ولی‌الله‌ الاعظم عج‌الله تعالی فرجه الشریف، نایب آن حضرت و بانوان و در رأس آنان پرستاران دلسوز و رئوف، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم تا همه زنان مسلمان به ویژه بانوان عزیز ایرانی با درس‌آموزی از زندگی این نمونه خلقت، در جهت سعادت و نیکبختی گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار