فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

اهدای ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان چهارمحال و بختیاری

سردار «علی محمد اکبری» از اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان چهارمحال و بختیاری و توزیع ۶۰۰ بسته لوازم التحریر و پوشاک بین نیازمندان استان از سوی سپاه قمربنی هاشم (ع) خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ - 23January 2018

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، با گرامی‌داشت سالروز میلاد اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و بزرگداشت روز پرستار، از اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان و توزیع ۶۰۰ بسته لوازم التحریر و پوشاک بین نیازمندان از سوی سپاه قمربنی هاشم (ع) خبر داد.

وی اظهار داشت: این محموله‌ها از طرف سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) به ۹ شهرستان استان چهارمحال و بختیاری برای تقدیم به نیازمندان اعزام شد.

اهداء 20 سری جهیزیه به زوج های جوان چهارمحال و بختیاری

سردار اکبری افزود: کمک‌های اهدایی شامل ۲۰ سرویس جهیزیه اهدایی شامل: یخچال، تلویزیون ۲۴ اینچ، اجاق گاز، لباس‌شویی، فرش، جاروبرقی، سرویس قابلمه، پنکه، سرویس چینی، اتو بخار، پتو و بسته فرهنگی می‌باشد.

وی ادامه داد: این کمک‌ها بر اساس طرح قرارگاه محرومیت‌زدایی استان و به منظور ترویج ازدواج آسان و کمک به نیازمندان صورت گرفت.

سردار اکبری با اشاره به توزیع ۶۰۰ بسته لوازم التحریر و پوشاک در قالب کاروان کمک‌های ارسالی و جهیزیه‌ها به شهرستان‌های ۹ گانه استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: ارزش ریالی کمک‌های انجام گرفته ۳۴۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار