جانشین فرمانده سپاه «کربلا»:

انقلابی‌گری به معنای خدمت بی‌منت به مردم است

سرهنگ «حسین محمدرضایی» گفت: باید بدانیم که مسئولیت‌ها دائمی نیستند و ما باید آن را به عنوان یک تلنگر بدانیم امروزه انقلابی‌گری به معنای خدمت بی‌منت به مردم است.
کد خبر: ۲۷۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰ - 23January 2018

انقلابی‌گری به معنای خدمت بی‌منت به مردم استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سرهنگ «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه «کربلا» مازندران امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان «گلوگاه» اظهار داشت: دشمن انقلاب اسلامی از هر راهکاری برای ضربه‌زدن به این نظام استفاده می‌کند.

وی افزود: دشمنان با ارتقاء و پیشرفت خود در همه عرصه‌ها می‌خواهند ما را به خودشان نیازمند کنند، بنابراین ما نیز باید با وجود نیروی انسانی جوان و توانا بتوانیم کشورمان را توسعه دهیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: بهترین راه مبارزه با دشمن، خدمت‌رسانی به مردم است، مردم از زمان پیروزی انقلاب  برای دفاع از آن تا کنون پای کار بودند.

وی در ادامه گفت: باید به مردم کشورمان در همه زمینه‌ها اعم از فرهنگی، بهداشت و درمان، صنعت، علمی و به‌ویژه در زمینه اقتصادی خدمت شود، و نباید مردم از لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار بگیرند.

رضایی تصریح کرد: امروزه دشمن در تلاش است تا میان امت اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی جدایی بیاندازد، همان‌گونه که در اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم دشمن از مشکلات اقتصادی مردم سوءاستفاده کرده است.

وی تأکید کرد: اگر مسئولان در هر دوره وظایف خود را به خوبی انجام دهند و کم کاری نکنند می‌توانند مقابل توطئه دشمن ایستادگی کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: ما در کشور نیروهای انسانی جوان و متخصص داریم که می‌توانیم از آن‌ها برای توسعه اقتصاد کشور استفاده کنیم و بسیاری از نیاز کشور را در داخل تولید کنیم.

وی افزود: باید بدانیم که مسئولیت‌ها دائمی نیستند و ما باید آن را به عنوان یک تلنگر بدانیم امروزه انقلابی‌گری به معنای خدمت بی‌منت به مردم است.

رضایی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان گلوگاه عنوان کرد: بنابر قانون و چیزی که مصوب شده این شهرستان باید جایگاه واقعی خود را پیدا کند، گلوگاه از نظر سطح اقتصادی مشکل دارد اما نباید از نیروی انسانی آن غافل شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها