پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به فرمانده سپاه استان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان طی پیامی به فرمانده سپاه قدس استان گیلان، کسب عنوان فرمانده نمونه و موفق‌ترین سپاه در بین سپاه‌های استانی سراسر کشور را در هفتمین جشنواره مالک اشتر به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۲۷۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ - 25January 2018

پیام تبریک به فرمانده سپاه قدس گیلانبه گزارش دفاع پرس از رشت، «رسول جلایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در پیامی به سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس استان گیلان، کسب عنوان فرمانده نمونه و موفق‌ترین سپاه در بین سپاه های استانی سراسر کشور را در هفتمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: به یقین انگیزه روحیه انقلابی و مدیریت جهادی که دستاوردی از دوران حماسه و خطیر دفاع مقدس است، پشتوانه این افتخار و پاداش همراهی و همدلی همیشگی شما با شهیدان سرافراز است.

کسب عنوان فرمانده موفق و موفق‌ترین سپاه در بین سپاه‌های استانی سراسر کشور را به محضرتان صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در اهداف متعالی سپاه پاسداران انقلاب و تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای همواره موفق باشید.  

جشنواره مالک اشتر به‌ عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی مقام معظم رهبری در رده‌های نظامی و انتظامی بوده که همه ساله براساس نتایج حاصله از انواع مأموریت‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و بر‌تر در سطوح مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فعالیت‌های چشمگیر سالانه، خلاقیت و نوآوری، اجرای موفق برنامه‌های ابلاغی و نظارت‌های ستادی که در کارگروه‌های تخصصی و کمیته کشوری مورد بررسی دقیق و انتخاب نهایی قرار گرفته از ملاک‌های ارزیابی  این جشنواره است.

«محسن جعفری» رئیس سازمان بسیج رسانه، «محمد پوراسماعیلی» رئیس سازمان بسیج مداحان، «محمدرضا قربانیان» معاون فناوری و اطلاعات و «حیدرپور» رئیس اسبق سازمان فرهنگی خانواده سپاه قدس استان گیلان نیز به عنوان رده‌های برتر ملی در این جشنواره از سوی سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری»  فرمانده کل سپاه تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار