سردار قاآنی:

وعده امام خامنه‌ای در خصوص آزادی قدس محقق می‌شود/ تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و عربستان هستند

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده و هر روز در حال فتح خاکریز جدیدی هستیم، گفت: روزی به قدس هم خواهیم رسید و وعده مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ - 26January 2018

مجلس شهدا محفل عزت و سربلندی است/ هر روز خاکریز جدیدی در جبهه مقاومت فتح می‌کنیمبه گزارش دفاع پرس از قم، سردار «اسماعیل قاآنی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه شب گذشته در مراسم چهلمین روز شهادت مدافع حرم «مهدی ایمانی فردویی» در مسجد اعظم قم اظهار داشت: مقاومت در ادبیات شیعه جایگاه خاصی دارد و پدران و مادران ما از همان کودکی راه استقامت و مقاومت را به ما آموختند.

وی افزود: طی سال‌های اخیر دشمنان اسلام به کشور‌های اسلامی تعرض کردند و امروزه مقاومت واژه بسیار مقدسی است که هر مسلمانی در برابر آن احساس مسؤولیت می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: جوانان با صلابت شیعه از سرتاسر جهان اسلام که برایشان امکان بود، با حضرت زینب (س) ارتباط برقرار کردند و هر کدام که توانستند خودشان را به حرم حضرت زینب (س) رساندند تا از این مکان مقدس دفاع کنند و لذا این بانوی بزرگوار که همیشه الهام بخش ما بوده، طی سال‌های اخیر نام ایشان اعتلا پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم پرچمداران مسیر مقاومت هستند، ابراز داشت: افتخار بزرگی برای خانواده‌های شهدای مدافع حرم است که فرزندانشان در مسیر دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسیدند، باید تکلیف خودمان را در قبال شهدا بدانیم و به این تکلیف عمل کنیم.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه مجلس شهدا مجلس عزا نیست، بلکه مجلس عزت و سربلندی است، گفت: هیچ مرگی بالاتر از آن نیست که انسان در مسیر خدا مجاهدت کند و به شهادت برسد، شهدا در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و شهید مهدی ایمانی از جمله شهدایی بود که پیش از شهادت، چندین بار به سوریه اعزام شد.

وی ادامه داد: هر روز فتح جدیدی داریم و یک خاکریز به جلو می‌رویم، اکنون هزاران کیلومتر آن سوی مرز‌های ایران از حریم نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع و به مظلومان کمک می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اردوغان که شریک آمریکا در جنگ سوریه بود، اعتراف کرد که آمریکا چهار هزار کامیون سلاح به سوریه فرستاده است، البته کمک‌های آمریکا فراتر از این اعداد است، در ابتدای حضور فعالیت مدافعین حرم، گروه‌های تکفیری در نزدیکی حرم‌های اهل‌بیت (س) حضور داشتند و این گروه‌ها مورد حمایت آمریکا و عربستان بودند.

وی افزود: هر موشک ضد زره 60 هزار دلار است، اما تروریست‌ها به اندازه‌ای از این موشک‌ها دارند که برای زدن نیرو هم از آن استفاده می‌کنند.

سردار قاآنی با بیان اینکه منطق جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را به دیوانگی واداشته است، افزود: رزمندگان مقاومت، فرزندان امام خمینی (ره) هستند، امام راحل راه را به ما نشان دادند. اگر بسیج جهانی سربازان تشکیل شده بود، آیا کسی جرات این همه جسارت به فرزندان رسول‌الله (ص) را داشت؟

وی ادامه داد: امروز به برکت خواست امام خمینی (ره) فصل جدیدی از مبارزه در یک مقیاس گسترده باز شده و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شد، رزمندگان معنوی رسول‌الله (ص) از کشور‌های مختلف جمع شدند، روزی به قدس هم خواهیم رسید و وعده مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار