سردار باقر زاده:

پیکر 70 شهید دفاع مقدس به کشور باز خواهند گشت

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر مطهر۷۰ شهید دوران دفاع مقدس صبح روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه سال ۹۳ ساعت ۱۰ صبح از طریق مرز شلمچه به کشور باز خواهند گشت.
کد خبر: ۲۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ - 09September 2014

پیکر 70 شهید دفاع مقدس به کشور باز خواهند گشت

به گزارش دفاع پرس، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای طیبه 70 شهید دوران دفاع مقدس صبح روز یکشنبه 23 شهریور ماه سال 93 ساعت 10 صبح از طریق مرز شلمچه به کشور بازخواهند گشت.

وی با اعلام این خبر افزود: این شهیدان که از عملیاتهای خیبر, بدر، والفجر8 و تک دشمن در مناطق فاو و جزایر مجنون هستند، متعلق به یگانهای 27 حضرت رسول(ص)، 14 امام حسین(ع)، 33 المهدی(عج)، 41 ثارالله، 8 نجف، 25 کربلا، 5 نصر و 12 قائم(عج) هستند که در طول یک ماه اخیر توسط اعضای کمیته جستجوی مفقودین در محدوده فاو، مجنون و شرق دجله کشف شدهاند.

مشاور عالی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در امور دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهیدان با تأکید بر اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر ضرورت پیوند حماسه دفاع مقدس و حماسه مقاومت مردمی در غزه تاکید کرد و گفت: از دیدگاه امام خمینی(ره) که دفاع مقدس را مقدمه فتح فلسطین میدانست آنچه که امروز در غزه میگذرد و پس از آن نیز باید دنبال شود گذار از مرحلهای است که با تجربه پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن برای تمامی محرومان و پابرهنگان است.

وی ادامه داد: از نگاه امام، ما مظلومان همیشه تاریخ غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم برنمیداریم و مسلمانان باید بدانند تا زمانی که تعادل قوا به نفع آنان برقرار نشود همیشه منافع بیگانگان بر منافع آنان مقدم میشود. از این رو ضروری است در راستای تدابیر امام(ره) و همچنین رهنمودهای امام خامنهای مسلمانان مسائل خود را به طور جدی با قلدران بینالمللی از طریق رساندن خود به مرزهای قدرت حل کنند.

سردارباقرزاده تصریح کرد: یادآوری درسهای دفاع مقدس و تاکید بر دو راهکار اصلی «یا شهادت یا پیروزی» همه چارچوبهای سیاستهای حاکم بر جهان و ظالمان جهانخوار را در هم خواهند شکست و مسلمانان را به قلههای عزت و شرف هدایت خواهد کرد. یادشهیدان یادآور این درسها نیز هست.

 

منبع:شهدای ایران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار