وصیت‌نامه شهید خیرالله توللی امجد/ امام بود که پرچم توحید را زنده کرد

شهید توللی امجد در وصیت‌نامه خود آورده است: «همسرم؛ سفارش می‌کنم که در وقت نماز دعا به جان امام کنید. این امام بود که پرچم توحید را پس از ۱۴۰۰ سال زنده کرد.»
کد خبر: ۲۷۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ - 28January 2018

وصیت‌نامه شهید خیراله توللی امجد/ امام بود که پرچم توحید را زنده کرد

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «خیرالله توللی امجد» ۲۴ دی ۱۳۳۴ در همدان چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۶ دی ۱۳۶۵ طی عملیات کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«به نام خداوند بخشنده مهربان

اینجانب به نظرم رسید که در دم مرگ وصیتی داشته باشم تا شاید خداوند بزرگ از من حقیر قبول کند.‌ ای فرزندان و‌ای همسر عزیز بعد از من مبادا از انقلاب شکوهمند اسلام دست بکشید، و امام عزیز و رهبران و فرمانروایان مملکت جمهوری اسلامی را یاری کنید چه از لحاظ رفتن به مدرسه و چه از لحاظ راهپیمایی و نماز جمعه و هر فرمان امام را لبیک گویید. مبادا با شرکت نکردن در یکی از دستورات امام قلب دشمنان این مملکت را شاد کنید. هرکس در هر کجا دیدید و پشت سر انقلاب بد می‌گوید با مشت به دهان او بکوبید اگر چه از نزدیکان من باشد.

تو‌ ای همسر عزیز در فکر من نباش که در میان شما نیستم مبادا گریه کنی و قلب دشمن را شاد کنی. با گریه تو قلب دشمن شاد می‌شود و خوشحالی تو قلب دشمن را می‌شکند و قلب امام زمان (عج) خوشحال می‌شود. اگر جنازه من به دستتان رسید مانند سایر شهیدان دفن کنید و اگر نرسید هیچ گونه ناراحت نباشید.

شما‌ ای فرزندان عزیز هیچ وقت نگران آن نباشید که پدرتان شهید شد. ان‌شاءالله خداوند بزرگ به شما اجر خواهد داد در قیامت شما پرنور و روشن وارد صحنه قیامت خواهید شد، چون که در جهان زجر کشیده‌اید شما باید امام را فراموش نکنید و بر شما و همسرم سفارش می‌کنم که در وقت نماز دعا به جان امام کنید این امام بود که پرچم توحید را پس از ۱۴۰۰ سال زنده کرد.

سفارش دیگر این است که موتورم را بفروشید نماز و روزه قضایم را بدهید. هر کس هم که ادعای طلب از من کرد به او بدهید نکند من فراموش کرده باشم. به امید دیدار که در روز رستاخیز باشد شما را به خدا می‌سپارم.‌ ای دخترانم بابا را حلال کنید. بابا از میان شما رفت.‌ ای همسر عزیزم می‌دانم به پای من خیلی زحمت کشیدی، ولی تو را به خدا مرا حلال کن. من دیگر شما را نمی‌بینم. والسلام.

۶۵/۱۰/۱۵

شادی روح امام و شهدا صلوات»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها