نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

نقد بودجه نظامی کشور یعنی شاد کردن دشمن/ جهت‌گیری رسانه‌های ما در اغتشاشات، درست بود

آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» حفظ اقتدار انقلاب اسلامی را یکی از استراتژی‌های کشور در برابر دشمن دانست و گفت: در این راستا باید اقتدار نظامی کشور حفظ شود و این در حالی است که برخی افراد بودجه نظامی کشور را نقد می‌کنند، که این یعنی شاد کردن دشمن و در راه دشمن قدم برداشتن.
کد خبر: ۲۷۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ - 28January 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز (یک‌شنبه) در دیدار با اصحاب رسانه استان، از گسترش فعالیت خبرگزاری‌ها و نشریات در استان لرستان ابراز خرسندی کرد با بیان این که این یکی از دستاوردهای خوب در استان لرستان است که اهل فکر و قلم پای کار بیایند، اظهار داشت: خوشبختانه رسانه‌های استان عملکرد خوبی دارند و من در مجموع از آن‌ها راضی هستم.

آیت‌الله میرعمادی گفت: در اغتشاشات اخیر جهت‌گیری رسانه‌های ما جهت‌گیری درستی بود که این امر بدون برگزاری جلسه توجیهی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هر موضوعی که در استان لرستان به وقوع می‌پیوندد، عکس‌العمل رسانه‌ای آن را می‌بینیم و این عکس‌العمل‌ها نقطه قوت کار رسانه‌ها است.

نقد بودجه نظامی کشور یعنی شاد کردن دشمن/ جهت‌گیری رسانه‌های ما در اغتشاشات جهت‌گیری درستی بود

آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: رسانه‌های استان لرستان تشخیص و حساسیت خوبی دارند و استفاده از نیروهای جوان و توانمند از دیگر ویژگی‌های مثبت رسانه‌های استان است، اما نشریات لرستان شرایط و وضعیت مناسبی ندارند و از رونق مناسبی برخوردار نیستند، لذا مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

امام‌جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: یک افتخار دیگر برای رسانه‌های استان این است که اکثر افراد فعال در این حوزه بسیجی و پای کار هستند.

وی با بیان این‌که امروز رسانه نقش اساسی در پیشبرد اهداف دارند چنان‌که دشمنان ما برای پیشبرد اهداف‌شان از این ابزار استفاده می‌کنند، تصریح کرد: ثابت شده است که رسانه می‌تواند منشأ تحول و دگرگونی در جامعه و زمینه‌ساز پیشرفت باشد و در برقراری عدالت و قانون در جامعه مؤثر باشد که اگر می‌خواهیم قانون مداری را در جامعه نهادینه کنیم، باید رسانه‌ها پای کار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که رسانه‌ها حافظان انقلاب اسلامی هستند و رسالت تبیین و روشنگری بر عهده آن‌ها است، گفت: آن‌چه در چهلمین سال پیروزی انقلاب بسیار مهم بوده شناساندن و شناسایی استراتژی دشمن و استراتژی انقلاب اسلامی برای نقش‌آفرینی درست رسانه‌ها است.

نقد بودجه نظامی کشور یعنی شاد کردن دشمن/ جهت‌گیری رسانه‌های ما در اغتشاشات جهت‌گیری درستی بود

آیت‌الله میرعمادی، استراتژی دشمن و در رأس آن آمریکا را ضعف و ناتوان نشان دادن جمهوری اسلامی ایران و ایجاد یأس و ناامیدی و سرخوردگی در جامعه دانست. و خاطرنشان کرد: ایجاد اختلاف و تفرقه و ایجاد دوقطبی در جامعه از دیگر استراتژی‌های دشمن است که می‌بایست به این حربه‌های دشمن توجه ویژه داشت.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که هر کسی خواسته و ناخواسته به اختلافات دست بزند، دشمن را خوشحال کرده است، ادامه داد: جلوگیری از رشد و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی از دیگر استراتژی‌های دشمن است و لذا نباید از این استراتژی دشمن غفلت کنیم.

وی کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی دیگر از استراتژی‌های دشمن دانست، بیان داشت: از طرفی دشمن در جوامع بین‌المللی دست به پروژه ایران هراسی می‌زند در حالی که ایران یک کشور صلح‌طلب بوده و تاکنون در امور هیچ کشوری دخالت نکرده است.

آیت‌الله میرعمادی گفت: یکی دیگر از استراتژی‌های دشمن کم رنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی در جامعه و نسل جوان است.

وی با بیان این‌که در برابر استراتژی‌های دشمن، جمهوری اسلامی ایران نیز یک استراتژی خاص خود را دارد، گفت: این استراتژی در درجه اول حفظ انقلاب اسلامی است.

نقد بودجه نظامی کشور یعنی شاد کردن دشمن/ جهت‌گیری رسانه‌های ما در اغتشاشات جهت‌گیری درستی بود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان حفظ اقتدار انقلاب اسلامی را از دیگر استراتژی ما در برابر دشمن دانست و افزود: در این راستا باید اقتدار نظامی کشور حفظ شود و این در حالی است که برخی افراد بودجه نظامی کشور را نقد می‌کنند و این یعنی شاد کردن دشمن و در راه دشمن قدم برداشتن.

وی نقد منصفانه و بیان واقعیت‌ها را از وظایف رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی دیگر از استراتژی‌های ما در برابر دشمن است که از سوی رسانه‌ها باید به آن توجه شود.

آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: اغتشاشات اخیر زنگ بیدار باشی برای همه بود و نشان داد که اغتشاشگران به هیچ چیزی توجه ندارند و به دین و آیین و پرچم کشور و همه چیز صدمه می‌زنند.

وی یادآور شد: رسانه همواره باید نقد منصفانه و حمایت واقع‌بینانه داشته باشد و حمایت چابلوسی به رسانه لطمه می‌زند و از طرفی رسانه‌ها باید مستقل باشند و تحت تأثیر جناح‌ها و گروه‌ها و افراد قرار نگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار