علیرضابیگی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند

نماینده مجلس شورای اسلامی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: برخی از مسئولان کشور که از یاد مردم غافل شده‌اند باید از عملکرد حکومت قبل عبرت بگیرند و تمام توجه خود را به حل و فصل مشکلات مردم معطوف کنند.
کد خبر: ۲۷۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ - 30January 2018

//«احمد علیرضا‌بیگی» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه ظهور انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین حرکت‌های مردمی در طول تاریخ کشورمان به شمار می‌رود، اظهار داشت: دفاع از حق و حقوق مظلومان، مقابله با زورگویان، اجراى احكام و ارزش‌هاى الهى، رعايت عدالت اجتماعى و نفى تبعيض از عمده‌ترین اهداف قیام مردم علیه رژیم طاغوت بود.

این نماینده خانه ملت با اشاره به خون‌های ریخته شده در راه محقق شدن انقلاب اسلامی افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مردمانش برای به دست‌آوردن حکومت دینی مجاهدت‌ها کردند و اگر در اطرافیان و اقوام خود به‌خوبی نگاه کنیم، می‌بینیم که زندگی هر خانواده‌ای به صورت نسبی یا سببی با یک یا چند شهید بزرگوار پیوند خورده که این نشان از ارادت ملت به انقلاب است.

وی با بیان اینکه تا مردم پشتیبان و حمایت‌کننده نظام و انقلاب باشند هیچ خطری کشورمان را تهدید نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ثروت‌اندوزی، بی‌توجهی به امورات زندگی و نادیده‌گرفتن حق و حقوق مردم باعث شده بود که ملت از رژیم طاغوت عاصی شوند.

نماینده مردم تبریز مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: برخی از مسئولان کشور که از یاد مردم غافل شده‌اند باید از عملکرد حکومت قبل عبرت بگیرند و تمام توجه خود را به حل و فصل مشکلات مردم معطوف کنند.

علیرضابیگی با اشاره به اینکه تاریخ جان‌فشنی‌های مردم در راه تحقق انقلاب اسلامی و همچنین ایستادگی در طول هشت سال جنگ تحمیلی علیه رژیم بعثی را در ذهن خود ثبت کرده است، گفت: وقایعی که در طول تاریخ اتفاق می‌افتند، چه بخواهیم و چه نخواهیم به هیچ‌وجه از حافظه تاریخ پاک نمی‌شود لذا دوران دفاع مقدس جزئی از تاریخ پر افتخار کشورمان است که هرگز فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار