وصیت‌نامه شهید صفر قره داغی قاضی فرلویی/ خواهرانم حجاب شما کوبنده‌تر از خون شهداست

شهید قره داغی در وصیت‌نامه خود آورده است: «خواهران عزیزم شما نیز مانند حضرت زینب (س) صبر داشته باشید در دین و زینب‌وار به حجابتان اهمیت دهید زیرا که حجاب شما کوبنده‌تر از خون شهداست.»
کد خبر: ۲۷۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ - 24March 2018

وصیت‌نامه شهید صفر قره داغی قاضی فرلویی/ خواهرانم حجاب شما کوبنده‌تر از خون شهداستبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «صفر قره داغی قاضی فرلویی» ۲۰ دی ۱۳۴۶ در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۱۰ بهمن ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود بیکران بر منجى عالم بشریت حضرت صاحب زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت نائب الامام روح الله الموسوى الخمینى روحى له الفدا و با سلام به ارواح طیبه شهداى اسلام از صدر اسلام تا کربلاى حسینى و از کربلاى حسینى تا کربلاى خونین ایران و با سلام بر شما پدر عزیزم که از کودکى زحمتى جبران ناپذیر براى نگهدارى از من کشیدى ولى چه کنم که نتوانستم جواب گوشه کوچکى از زحمات بی‌وقفه شما را بدهم.

امیدوارم که مرا ببخشى و حلال کنى و به خاطر خدا از من راضى باشى و نیز در از دست دادن من اندوهگین مباشى زیرا که من و تمام فرزندان شما در نزد شما از طرف خداوند متعال امانتى هستیم که بار نگهدارى از آن‌ها به دوش شما پدر عزیزم نهاده شده پس چه بهتر که این امانت را به بهترین وجه به خود او باز گردانید و بهترین وجه باز گرداندن به خدا شهادت است. نمی‌گویم براى من گریه نکن گریه کن.

و نیز شما نامادرى عزیزم که زحمت بسیارى براى بزرگ کردن من کشیدید و از انحراف من جلوگیرى کردید و نیز شرمنده‌ام که حتى گوشه‌اى از زحمات شما را جبران نکردم شما نیز به بزرگى خودتان مرا ببخش و حلال کن زیرا که تن ضعیف من تحمل آتش جهنم را ندارد و نیز خواهران عزیزم شما نیز مانند حضرت زینب (س) صبر داشته باشید در دین و زینب‌وار به حجابتان اهمیت دهید زیرا که حجاب شما کوبنده‌تر از خون شهداست.

و نیز برادران عزیزم شما نیز نگذارید که اسلحه من برزمین بیافتد و بر روى آن خاک بنشیند همچنان سدى آهنین در برابر دشمنان اسلام قدعلم کنید و پوزه آنان را به خاک ذلت بمالید و ادامه دهنده راه شهداى اسلام و حضرت ابا عبدالله (ع) باشید؛ و نیز چند کلام با آنان که دم از اسلام و انسان دوستى می‌زنند و خود در کنار ایستاده و نظاره‌گر این حرکات دشمنان اسلام و مسلمین هستند و دم بر نمی‌آورند.

اى کسى که دم از اسلام می‌زنى یک بار از خودت پرسیده‌اى که آیا براى اسلام و انقلاب اسلامى کار مثبتى انجام داده‌ام یا نه؟

اى تو که بر سرنوشت اسلام و مسلمین علاقمندى پس چرا به میدان نمی‌آیى و حرف امام را که می‌گوید جنگ را سر لوحه همه کارهاى خود قرار دهید را لبیک نمی‌گویى و با دشمنان ایلام حسین‌وار وارد جنگ نمی‌شوى این ایراد‌ها را کنار بگذارید و به حق بیندیشید و حق را ببینید و حق را بگویید.

السلام علیک یا ابا عبدالله و على الارواح التى حلت بفنائک

بابى انت و امى یا ابا عبدالله

و السلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

الحقر صفر قره داغی»

انتهای پیام/ ۱۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار