وصیت‌نامه شهید محمد قبادیان/ راه سعادت در پیروی از خط امام است

شهید قبادیان در وصیت‌نامه خود آورده است: «عزیزان اگر خاطر مرا می‌خواهید از امام جدا نشوید و در خط او باشید که راه سعادت و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین در آن است. به فرمایشاتش دقیقا توجه کنید و به آن عمل کنید که خیر دنیا و آخرت در او نهفته است.»
کد خبر: ۲۷۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ - 31January 2018

وصیت‌نامه شهید محمد قبادیان/ راه سعادت در پیروی از خط امام استبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمد قبادیان» سال ۱۳۴۲ در ایلام چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه پاسداران درآمد و عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۹ بهمن ۱۳۶۶ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله رب العالمین و العاقبه للمتقین

سپاس خدایی را که جهان آفرید و انسان را خلق نمود. پیغمبران را فرستاد و امامان را برگزید که انسان را به کمال رسانند. اکنون بر ما منت نهاده و نعمت بزرگ دیگری به ما عطا کرده که راه سعادت را دریابیم بارالها این سعادت را از ما نگیر. آمین یارب العالمین

حال که بار دیگر لطف خدا شامل حالم شده که توفیق جبهه و جهاد پیدا کنم اگر سعادت نصیبم شد و به شهادت رسیدم از پدر و مادر و برادران و خواهرانم و همسرم تقاضای حلالیت دارم و از اقوام و خویشان و دوستان طلب عفو بخشش.

عزیزان اگر خاطر مرا می‌خواهید از امام جدا نشوید و در خط او باشید که راه سعادت و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین در آن است به فرمایشاتش دقیقا توجه کنید و به آن عمل کنید که خیر دنیا و آخرت در او نهفته است.

پدر و مادرم قدر این سعادت را داشته باشید که نصیب هر ملتی و هر کس نمی‌شود.

برادران عزیزم این انقلاب و این نظام با این امام در هیچ جای دیگری مانند ندارد قدرش را بدانید.

همسر مهربانم و خواهران عزیزم باید بدانند که شهادت من برای آن‌ها افتخار بزرگ و پر ارزشی است این ارزش را حفظ کنید. به فرزندم محبت کنید و از او مواظبت نمایید و به او بفهمانید که امام پدری دلسوزتر و مهربان‌تر است، و او هم فرزند امام است همه شما‌ها را به خدای بزرگ می‌سپارم و از همه التماس دعا دارم.

از امام جدا نشوید و در خط او باشید.»

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار