هم‌زمان با دهه فجر صورت گرفت؛

بازدید بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه (س) همدان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت خدیجه (س) با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان، از بخش‌های مختلف این مجموعه فرهنگی بازدید کردند.
کد خبر: ۲۷۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ - 03February 2018

بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه (س) از مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان بازدید کردندبه گزارش دفاع پرس از همدان، هم‌زمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور بزرگداشت یاد و نام شهدای انقلاب و دفاع مقدس، جمعی از بسیجیان دختر پایگاه مقاومت حضرت خدیجه (س) همدان، امروز (شنبه) با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کردند.

حضور در جوار مرقد مطهر شهید گمنام و قرائت فاتحه، بازدید از قسمت‌‎های مختلف اعم از «راهرو عبرت»، «کلاس درس بمباران شده»، «سنگر فرماندهی»، غرفه «نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران» و بخش «وسایل و آثار شهدا» از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

غرفه «اعزام نیرو» و همچنین «جهاد سازندگی» از جمله بخش‌هایی بود که مورد توجه و استقبال این نوجوانان و جوانان بسیجی قرار گرفت و بیان شیوا و رسای راوی نیز سبب شده بود تا بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت خدیجه (س) بتوانند به خوبی با فضای معنوی این مجموعه بزرگ فرهنگی ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار