قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حقایق رژیم پهلوی باید برای نسل جوان بازگو شود/ رابطه مستحکم ایران و حزب‌الله لبنان باعث وحشت کشورهای سلطه‌گر غربی شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بازگو کردن حقایق دوران رژیم پهلوی برای نسل جوان، کمک موثری در جهت شناخت جامعه کنونی به آن‌هاست و همچنین حق را از باطل تمیز می‌دهد.
کد خبر: ۲۷۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ - 04February 2018

////////«سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی» نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه بازگو کردن حقایق دوران رژیم پهلوی برای نسل جوان، کمک موثری در جهت شناخت جامعه کنونی به آن‌هاست و همچنین حق را از باطل تمییز می‌دهد، اظهار داشت: مسئولان و مردمی که به هر طریقی در ایجاد انقلاب نقش داشته‌اند، وظیفه خطیری به دوش دارند؛ لذا انتقال فرهنگ و ارزش‌های انقلاب به نسل‌ جوان امروز یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه نسل جوانِ امروز به این دلیل که اوایل انقلاب را درک نکرده‌، شناخت دقیق و کاملی از اقدامات رژیم پهلوی ندارد، افزود: عدم انتقال حقایق و وقایع قبل از دوران انقلاب به نسل جوان، راه را برای دشمنان نظام و انقلاب باز می‌کند، تا با تبلیغات کاذب، پروژه تطهیرسازی خاندان پهلوی را در کشور فعال‌تر از گذشته به پیش ببرند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه اتحاد دولت و مردم می‌تواند تمام توطئه‌های دشمنان کشورمان را خنثی کند، خاطرنشان کرد: اینکه آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا به هر طریقی به ما ضربه بزنند بر کسی پوشیده نیست و در این راه به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند، اما عدم رسیدگی برخی مسئولان به مشکلات مردم، به‌ویژه دغدغه‌های اقتصادی، دشمنان را گستاخ‌تر می‌کند تا خود را دوست واقعی ملت ما جا بزنند و در بهترین فرصت مناسب علیه کشورمان شورش کنند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه هر اندازه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد بر اهمیت آن افزوده می‌شود، گفت: مسئولان و دلسوزان نظام و انقلاب باید تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی، شکنجه‌ها و اعدام‌ها و شهادت مظلومانه انقلابیون برای مردم به‌ویژه جوانانی که فقط از روی تصاویر، فیلم‌ها و یا شنیده‌ها با انقلاب انس گرفته‌اند، بازخوانی شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان که امروز به قدرت‌مندترین جنبش در جهان اسلام تبدیل شده، از انقلاب ما و بر مبنای اندیشه و آرمان‌های امام راحل الگو گرفته است، تصریح کرد: ما در صدور انقلاب به سایر کشورها به‌خصوص کشورهای مسلمانِ جویای حق بسیار موفق عمل کرده‌ایم، مصداق بارزش را در حزب‌الله لبنان می‌توان دید.

وی ادامه داد: جنبشی که مجاهدت انقلابیون ما در روند پیروزی انقلاب سرلوحه نهضتش قرار داد و تا امروز در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده است؛ چراکه یقین دارد سرانجام هر مقاومتی پیروزی است.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی رابطه مستحکم جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان را باعث وحشت کشورهای سلطه‌گر غربی دانست و گفت: آمریکایی‌ها، ایران را مسبب ظهور حزب‌الله لبنان می‌دانند و یکی از عمده‌ترین اهداف سلطه‌گران غربی این است که ایران و حزب‌الله در کنار هم نباشند، چراکه به خوبی می‌دانند اتحاد مسلمانان تمام نقشه‌هایشان را بر هم می‌زند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار