همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر؛

یادواره 31 شهید صنعت نفت گچساران برگزار شد

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، یادواره 31 شهید صنعت نفت شهرستان گچساران برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ - 04February 2018

یادواره 31 شهید صنعت نفت گچساران برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از گچساران، یادواره 31 شهید نفت و گاز گچساران امروز (یکشنبه) با حضور سردار «حسین دقیقی» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان و جمعی از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در سالن اجتماعات شرکت نفت برگزار شد.

«هوشنگ صیدالی» مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این آیین با گرامی‌داشت  یاد و خاطره 31 شهید صنعت نفت گچساران، اظهار داشت: شهدای صنعت نفت هم در جبهه اقتصادی و هم در جبهه فرهنگی حضور فعالی داشتند.

وی با بیان این‌که شهدای صنعت نفت در زیر بمباران‌ها لحظه‌ای اجازه ندادند نفت از حرکت بایستد، افزود: همه ما نسبت به شهدا به‌ویژه شهدای صنعت نفت مدیون هستیم و وظیفه داریم با برگزاری چنین یادواره‌هایی تا حدودی نسبت به شهدایی که برای حفظ این صنعت بزرگ در طول دوران دفاع مقدس از خودگذشتگی کردند ادای دین کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: کارکنان صنعت نفت گچساران قبل از انقلاب با اعتصاب خود ضربه سهمگینی به رژیم ستمشاهی وارد کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز طوری عمل کردند که این صنعت بزرگ بدون وابستگی در دستان فرزندان ایران اسلامی به رشد و تعالی رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار