برزگر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مجاهدت‌های نیروهای مسلح در جهت تامین امنیت کشور ستودنی است

نماینده مجلس شورای اسلامی مجاهدت‌های نیروهای مسلح در جهت تامین امنیت کشور را ستودنی دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان مجلس، مسئله امنیت کشور است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.
کد خبر: ۲۷۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ - 05February 2018

1«شهروز برزگر» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با اشاره به تحولات منطقه، امنیتِ ایران در قیاس با کشورهای همسایه را بی‌بدیل عنوان کرد و اظهار داشت: مجاهدت‌های نیروهای مسلح در جهت تامین امنیت کشورمان ستودنی است.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه امنیت هر کشور، زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در سایر حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است، افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان مجلس، مسئله امنیت کشور است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اعتبارات سال‌های اخیر بودجه دفاعی کشور را محدود دانست و گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با در نظر گرفتن هرگونه تهدید و تحریم علیه ایران، با برگزار کردن جلسات متعدد در خصوص بررسی لایحه بودجه 97، تصمیم گرفتند که اعتبار پیشنهادی دولت در لایحه بودجه را به دو برابر افزایش دهند.

وی ثبات امنیت و قدرت ایران را در گرو اتحاد و همکاری دولت، مجلس و نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: امیدواریم با افزایش 2 برابری بودجه دفاعی، اهداف‌مان در این زمینه با کم‌ترین موانع محقق شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار