ساخت فیلم سینمایی با موضوع «عملیات مرصاد» کلید می‌خورد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: فیلم سینمایی با موضوع «عملیات مرصاد» به زودی در کرمانشاه کلید می‌خورد.
کد خبر: ۲۷۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ - 05February 2018

ساخت فیلم سینمایی با موضوع «عملیات مرصاد» کلید می‌خوردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رضا رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در گفت‌وگویی اظهار داشت: یک فیلم سینمایی با موضوع عملیات مرصاد و یک سریال هفت قسمتی به زودی در کرمانشاه کلید می‌خورد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه ساخت مستند شهدای مدافع حرم کرمانشاه نیازمند همکاری دستگاه‌های مسئول بود گفت: مرکز صدا و سیما اقدام به ساخت 14 مستند 30 دقیقه‌ای در رابطه با شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه کرده و متأسفانه بنیاد شهید در ساخت این مستند ریالی هزینه به ما کمک نکرده است.

رحیمی از آمادگی ساخت یک سریال آموزشی با موضوع ترک اعتیاد در مرکز صدا و سیمای کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: طرح این سریال آماده شده و نیازمند اعتبار 300 میلیون تومانی است که تاکنون تامین 100میلیون تومان آن را استاندار وعده داده است.

وی با بیان اینکه متولیان دستگاه‌های دولتی هنوز اعتقادی به تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی در کشور ندارند بیان کرد: اما مطابق صحبتهای مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت مشکلات کشور تنها تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه اگر متولیان این امر به عملیاتی کردن این سیاستها اعتقاد داشته باشند در مسیر اجرای آن به مشکلی بر نمی‌خوریم و وضعیت مملکت بهتر خواهد شد بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید فرهنگ‌سازی خوبی در راستای تحقق شعار امسال انجام دهند اما متأسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که دستگاه‌ها با هم وحدت رویه ندارند و هر کدام بر اساس سلیقه خود عمل و آن هم افزایی لازم در رابطه با این امر وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار