وصیت‌نامه شهید سید محمدتقی رضوی مبرقع/‌ ای امت اسلامی برای پیشبرد انقلاب بکوشید

شهید رضوی مبرقع در وصیت‌نامه خود آورده است: «به همه امت اسلامی عرض می‌کنم، که قدر این اسلام و انقلاب و امام و مسئولین نظام جمهوری اسلامی را بدانند و برای نشان دادن این قدرشناسی تا جایی که می‌توانند خدمت کنند و سختی‌ها و ناراحتی‌ها را تحمل کرده و در جهت پیشبرد انقلاب بکوشند.»
کد خبر: ۲۷۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ - 06February 2018

وصیت‌نامه شهید سید محمدتقی رضوی مبرقع/‌ای امت اسلامی برای پیشبرد انقلاب بکوشیدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید محمدتقی رضوی مبرقع» ۲۹ فروردین ۱۳۳۴ در مشهد چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام سه خرداد ۱۳۶۶ طی عملیات کربلای ۱۰ در غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به پیشگاه آقا امام زمان (عج) و امام خمینی و امت شهید پرور اسلام. اول از همه از خداوند متعال می‌خواهم که گناهان این بنده نافرمان را به عظمت و جلالش ببخشد و بیامرزد که بسیار بار گناهم بر دوشم سنگینی دارد و تحمل عذاب جهنم را ندارم، هر چند که نسبت به دستوراتش کوتاهی و سهل‌انگاری کرده‌ام و از این بابت کلا شرمنده و پشیمانم و به درگاه پررحمت و شفقتش توبه می‌کنم و از همه بندگان پاک و منزه خداوند طلب شفاعت دارم.

دوم از تمامی کسانی که این بنده حقیر و سر تا پا گناه را می‌شناسند طلب عفو و بخشش می‌نمایم.

سوم به همه امت اسلامی عرض می‌کنم، که قدر این اسلام و انقلاب و امام و مسئولین نظام جمهوری اسلامی را بدانند و برای نشان دادن این قدرشناسی تا جایی که می‌توانند خدمت کنند و سختی‌ها و ناراحتی‌ها را تحمل کرده و در جهت پیشبرد انقلاب بکوشند. به مسئولین عرض می‌کنم که در راس همه کارهایشان خدمت به مظلومان را قرار دهند که همین‌ها هستند که جبهه‌ها را گرم نگه داشته‌اند و هر روزه خون می‌دهند که نهال انقلاب بارور شود و اسلام به پیروزی برسد.

در پایان از همه کسانی که می‌توانند و به جبهه‌ها آمده و در جنگ با کفر شرکت کنند، می‌خواهم که به یاران اباعبدالله الحسین (ع) پیوسته و این فرزندان دلیر اسلام را که در جبهه‌ها با فرمانده‌شان مهدی صاحب زمان (عج) دیدار می‌کنند یاری رسانند و کربلای ایران را که عطر دلپذیرشان معطر می‌نمایند کمک کنند.»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها