کارشناس لبنانی:

تل‌آویو از پیامد‌های جنگ با فلسطینیان واهمه دارد

«امین حطیط» با بیان اینکه تل‌آویو از پیامد‌های جنگ با فلسطینیان می‌ترسد، گفت: رژیم صهیونیستی از این واهمه دارد که جنگ از مرز‌های فلسطین عبور کند و به محور مقاومت کشیده شود.
کد خبر: ۲۷۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ - 06February 2018

تل‌آویو از پیامد‌های جنگ با فلسطینیان واهمه داردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «امین حطیط» در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که بعد از اقدام آمریکا درخصوص قدس، شاهد افزایش اقدامات تل‌آویو علیه فلسطینیان بوده‌ایم؛ مثل بمباران و گلوله باران مناطق فلسطینی و دستگیری اخیر فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن؛ به نظر شما تل‌آویو علیه فلسطینیان وارد جنگ خواهد شد؟ اظهار داشت: فکر نمی‌کنم در شرایط کنونی، رژیم صهیونیستی به عملیات نظامی گسترده ای علیه فلسطینیان اقدام کند اما عملیات امنیتی خود را علیه فلسطینی‌هایی که مخالف به رسمیت شناختن قدس به عنوان پاتیخت رژیم صهینویستی هستند، ادامه خواهد داد. ناگفته نماند تل‌آویو  از تداوم تظاهرات فلسطینی‌ها علیه اقدام آمریکا درخصوص قدس واهمه دارد.

واهمه تل‌آویو

این سرتیپ بازنشسته ستاد ارتش لبنان با بیان انیکه تل‌آویو تحمل پیامدهای انتفاضه جدید فلسطینیان را نخواهد داشت، تصریح کرد: رژیم صهونیستی به اقدامات نظامی و امنیتی خود علیه فلسطینیان ادامه خواهد داد البته بدون اینکه اقدامات مزبور به جنگ فراگیری منجر شود زیرا تل آویو از پیامدهای چنین جنگی می ترسد.  در حقیقت، رژیم صهیونیستی از این واهمه دارد که جنگ از مرزهای فلسطین عبور کند و به محور مقاومت کشیده شود.

سومین انتفاضه

وی درپاسخ به سوال پایانی مبنی بر اینکه «آیا اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی به انتفاضه جدید فلسطینی ها منجر خواهد شد؟» گفت: انتظار می رود فلسطینیان خشم خود را علیه رژیم صهیونیستی همچنان حفظ کنند طی چند روز اخیر آنان در اعتراض به اقدامات تل آویو بویژه درکرانه باختری رود اردن به خیابان ها ریختند و تظاهرات کردند و به نظر می رسد نشانه های سومین انتفاضه فلسطینیان از یکشنبه گذشته (با دستگیری  ده ها تن از فلسطینی ها در کرانه باختری رود اردن) بروز کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار