استاندار مرکزی:

مردم و مسئولان با نحوه عملکرد خود راه شهدا را ادامه دهند

«سیدعلی آقازاده» گفت: تکلیف مهم آحاد مردم و مسئولان امروز این است که با نحوه رفتار و عملکرد خود، راه شهدا ادامه دهند.
کد خبر: ۲۷۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ - 06February 2018

مهم ترین وصیت شهدا پاسداری از آرمان های امام راحل استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «سیدعلی آقازاده» استاندار مرکزی امروز (سه‌شنبه) در ششمین روز از دهه مبارک فجر، با سفر به شهر «میلاجرد» و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر، با خانواده شهید «قربانعلی غلامحسینی» از شهدای این شهر، دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به مهم‌ترین تکلیف مسئولان و آحاد جامعه در برابر جانفشانی و ایثار شهدا، اظهار داشت: تکلیف مهم آحاد مردم و مسئولان امروز این است که با نحوه رفتار و عملکرد خود، راه شهدا ادامه دهند.

وی افزود: شهدا با شناخت و تفکر عمیق در راه حق و انسانیت گام برداشتند و خون خود را نثار انقلاب اسلامی کردند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: شهدا به این باور رسیده بودند که انقلاب اسلامی می‌تواند در تغییر مناسبات جهان، دفاع از مردم آزادی‌خواه، اشاعه انسانیت و حقیقت مؤثر باشد.

سیدآقازاده با اشاره به حفظ و حراست از گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران گنجینه ارزشمندی است که باید از نسلی به نسل دیگر منتقل شود و هر یک از افراد جامعه مکلف هستند تا با تفکر و عمل خود، اندوخته‌ای به این گنجینه بیافزایند.

خاطرنشان می‌شود، شهید «قربانعلی غلامحسینی» متولد سال 1348 شهر «میلاجرد» است که در سال 1367 در عملیات «مرصاد» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار