انقلاب اسلامی حرکتی مستمر برای دستیابی زنان به جایگاه انسانی خود را فراهم آورد

انقلاب اسلامی ایران با بازخوانی ارزش‌های اسلامی و انقلابی، حرکتی مستمر و رو به جلو برای دستیابی زنان ایران به جایگاه انسانی و ارزشی خود را فراهم آورد تا امروز با آزادی و حفظ کرامت خود در تمامی صحنه‌ها، حضوری جدی و فعال داشته باشند.
کد خبر: ۲۷۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ - 10February 2018

۲۲ بهمن مصداق وفاداری ملت به آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، به‌مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، «رقیه کرمانیان» مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری و رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان یزد، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، یادآور غیرت دینی، حماسه ولایت‌مداری امت سرافراز ایران اسلامی و جانفشانی آن‌ها در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلامی و انسانی و روز به بار نشین سال‌ها مجاهدت و ایثار امام راحل و تبلور باور توانستن در سایه روهروی از ولایت فقیه است.

در طول تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی، زنان همراه با مردان در تمام صحنه‌ها حضور داشتند و پس از انقلاب نیز این حضور، ارج نهاده شده است.

انقلابی که با بازخوانی ارزش‌های اسلامی و انقلابی، حرکتی مستمر و رو به جلو برای دستیابی زنان ایران به جایگاه انسانی و ارزشی خود را فراهم آورد تا امروز با آزادی و حفظ کرامت خود در تمامی صحنه‌ها، حضوری جدی و فعال داشته باشند.

بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق وفاداری ملت نسبت به آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با خون شهیدان است.

اینک در یوم‌الله ۲۲ بهمن، زنان فرهیخته، متدین و انقلابی ما همگام با مردان، باشرکت پرشور و حداکثری و معرفت مدارانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود را به دنیا ارسال و قدرت و عزت ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

از جامعه زنان شجاع و توانمند دارالعباده یزد برای شرکت هرچه باشکوه‌تر در این راهپیمایی خودجوش و مردمی دعوت می‌کنم تا همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور و بابصیرت، عزت، بزرگی و وفاداری خود را به آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها