بیست و دوم بهمن تماشایی-39/

نهاوندیان: ملت ایران با وحدت جواب هر توطئه‌ای را می‌دهند/ روز ۲۲ بهمن سرمایه اجتماعی کشور است

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: وقتی پای عزت و مصالح ملی در میان است، با همه اختلاف سلیقه‌ها متحد هستیم و پای میراث شهدا ایستاده‌ایم و این وحدت جواب هر توطئه‌ای را می‌تواند بدهد.
کد خبر: ۲۷۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ - 11February 2018

ملت ایران با وحدت جواب هر توطئه ای را می دهند/ روز 22بهمن سرمایه اجتماعی کشور

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «محمد نهاوندیان» معاون اقتصادی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در جمع مسئولین و راهپیمایان ۲۲ بهمن یزد در میدان «امیرچخماق» این شهر، با بیان این‌که جشن ۲۲ بهمن، جشن شجاعان است، اظهار داشت: شعارهای مردم امروز، شعارهای ایران جوان است و ملت امروز هم استقلال و آزادی می‌خواهد.

وی با اشاره به این‌که باید از ۲۲ بهمن برای افزایش سرمایه اجتماعی استفاده کرد، افزود: امروز مسیر ما در جهت پیشرفت اسلامی است که این مسیر از استقلال و آزادی می‌گذرد.

تهاوندیان بیان داشت: مردم امروز هم در ۲۲ بهمن ۹۶ می‌خواهند این پیام‌شان به سراسر جهان برسد که پای ایران، انقلاب، رهبری و نظام ایستاده‌اند و در این استقامت پیر و جوان، این جناح و آن جناح نمی شناسند و همه متحد و منسجم در مسیر پیشبرد آرمان‌های انقلاب با مطالبه بیشتر در حرکت هستند.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که باید از ۲۲ بهمن برای افزایش سرمایه اجتماعی استفاده کرد، تأکید کرد: امروز مسیر ما در جهت پیشرفت اسلامی است که این مسیر از استقلال و آزادی می‌گذرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که به جای این‌که اقشار مختلف مقابل همدیگر بایستند، باید در کنار هم باشند، عنوان کرد: ملت ایران پشت سر رهبری و در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند و صدای اتحاد خود را به گوش جهانیان برسانند.

وی تصریح کرد: راه ما برای پیروزی انقلاب، راه امیدواری، تلاش و نشاط است و آن‌ها که می‌خواهند بذر یأس بیافشانند، مطمئن باشند که برای خودشان پریشانی درو خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این ملت ان‌شاءالله هر سال گامی در مسیر شکوفایی بیشتر بر خواهد داشت و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده است، تعامل سازنده را با جهان افزایش خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها