عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نظام اسلامی با ترکیبی از اسلامیت و جمهوریت وارد عرصه سیاسی شد

«حسین مظفر» گفت: نظام اسلامی با ترکیبی از اسلامیت و جمهوریت وارد عرصه سیاسی شد و در راستای نظام‌های سیاسی جهان قرار گرفت؛ اسلام عامل مشروعیت نظام است.
کد خبر: ۲۷۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ - 11February 2018

نظام اسلامی با ترکیبی از اسلامیت و جمهوریت وارد عرصه سیاسی شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در سمنان اظهار داشت: ایران به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت ایثارگران و شهیدان به نقطه درخشانی در جغرافیای زمین مبدل شده است.

وی افزود: امروز ایام‌الله است و ما آمده‌ایم تا این ایام‌االله را گرامی بداریم؛ روزی که مردم از اوج ذلت به اقتدار و عزت رسیدند، ملت ایران در گذشته نوکر شمرده می‌شدند و در اختیار آمریکا قرار داشتند و منافع کشورمان توسط استکبار به غارت می‌رفت.

مظفر ادامه داد: امام راحل ظرفیت بزرگ دینی و غیرت مسلمانی را بسیج و در جامعه وحدت و انسجام ایجاد کردند و همه را به صحنه آوردند، ایشان حتی یهودیان، زرتشتیان، بی‌حجابان و باحجابان را به صحنه آوردند و علیه شاه پهلوی شوراندند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: استقامت، پایداری و حمایت مردم از رهبری و اسلام‌خواهی مردم و حضور در صحنه باعث شد تا امام راحل این ظرفیت مردمی را به هم پیوند بزنند و سیل خروشانی را علیه نظام طاغوت به وجود بیاورند.

وی تأکید کرد: کار بزرگی که ملت ایران انجام داد، در تاریخ ماندگار شد و این رژیم با تمام قدرت نظامی‌اش به زباله‌دان تاریخ سپرده شد و مردم به تأسیس نظامی به نام «جمهوری اسلامی ایران» پرداختند که نظامی بدیع و نو در جهان کنونی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نظام اسلامی با ترکیبی از اسلامیت و جمهوریت وارد عرصه سیاسی شد و در راستای نظام‌های سیاسی جهان قرار گرفت؛ اسلام عامل مشروعیت نظام است که رو به آسمان دارد و همه اصول آن برگرفته از اسلام مبین است.

مظفر گفت: این نظام برای مردم است و توسط مردم این سرزمین ایجاد شده است و احیا خواهد شد و اسلامیت بدون مردم نمی‌تواند در عرصه حیات سیاسی و اجتماعی تحقق عینی پیدا کند و جمهوریت بدون اسلام نیز نمی‌تواند مردم را به سمت سعادت و خوشبختی رهنمون سازد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: به برکت امام راحل، انقلاب اسلامی و شهیدان، این قطار در استمرار ولایت و امامت قرار گرفت و این خط ایجاد شد تا در مسیر رسالت قرار گیرد و عامل پیش‌برنده کشور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار