عضو مجلس خبرگان رهبری:

پیام انقلاب به مسئولان عدالت، محبت و خدمت صادقانه به مردم است

آیت‌الله «سید احمد حسینی خراسانی» گفت: پیام انقلاب به مسئولان این است که عدالت، محبت و خدمت صادقانه به مردم را در رأس امور خود قرار دهند.
کد خبر: ۲۷۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ - 11February 2018

پیام انقلاب به مسئولان عدالت، محبت و خدمت صادقانه به مردم

به گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید احمد حسینی خراسانی» عضو مجلس خبرگان رهبری، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ در جمع مردم ولایت‌مدار «شاهرود»، با بیان این‌که جمهوری اسلامی اعتبار موهوم بین‌المللی و قدرت پوشالی آمریکا را در نگاه جهانیان زیر سؤال برده است، اظهار داشت: این اجتماع عظیم، هدفمند و انقلابی سراسر کشور در مراسم جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، پیام‌های بسیاری دارد از جمله آن‌که خنثی شدن نقشه‌های پیچیده دشمن را به اذن خدا تحقق‌یافته است.

وی با بیان این‌که بی‌اغراق انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی عطیه و موهبت الهی است، ابراز داشت: در این حضور انقلابی و حماسی، آرمان‌های شهیدان را به یاری خداوند قدرتمندانه ادامه خواهیم داد و جوانان این ملت هیچ‌گاه سکان‌دار کشتی با عظمت جمهوری اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که نقشه‌های شوم و شیطانی دشمن را همواره ناکام خواهیم گذاشت، بیان کرد: فرزندان این کشور و رزمندگان و شهدا شاخ آمریکا را در هم خواهند شکست و این رئیس نادان و بی‌کفایت آمریکا بداند اگر دست از پا خطا کنند، ملت بزرگ ایران بازهم تفنگ‌داران مغرور آن‌ها را به اسیری خواهند گرفت.

حسینی خراسانی در ادامه تصریح کرد: پیام انقلاب به مسئولان این است که عدالت، محبت و خدمت صادقانه به مردم را در رأس امور خود قرار دهند و با گوش دادن به صحبت‌های کسانی که حقوق عقب‌افتاده دارند، مطالبه به‌حق مردم را عملیاتی کنند.

وی افزود: علی‌رغم این‌که انقلاب به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه شتابان مسیر خود را طی می‌کند، اما در حوزه عدالت اجتماعی کم‌کاری‌های بسیاری داریم و مسئولان باید با پیوستن به مردم، شکوه و قدرت ولایت‌فقیه را باور کنند، اعتبار اجتماعی مدیران در خدمت به ملت ایران نهادینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها