وصیت‌نامه شهید حسین اسماعیل‌زاده/ برای امام عزیز و رزمندگان دعا کنید

شهید اسماعیل‌زاده در وصیت‌نامه خود آورده است: «ای مادر اگر قرار است برای من گریه کنید برای امام عزیز و رزمندگان دعا کنید.»
کد خبر: ۲۷۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰ - 19March 2018

وصیت‌نامه شهید حسین اسماعیل‌زاده/ سلام مرا از راه دور بپذیریدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حسین اسماعیل‌زاده» یک فروردین ۱۳۴۲ در یزد چشم به جهان گشود. وی که برای نبرد با متجاوزان بعثی در جبهه حق علیه باطل حضور یافته بود، ۲ فروردین ۱۳۶۱ طی عملیات فتح المبین در منطقه عملیاتی شوش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

به مادر عزیزم سلام عرض می‌کنم و امیدوارم که سلام مرا از راه دور از سنگر بپذیرید و امیدوارم همیشه به سلامت باشید.

فرزند شما حسین اسماعیل‌زاده عاجزانه از شما تقاضای بخشش می‌کند، می‌دانم شما خیلی برای من زحمت و رنج کشیدید، بعد از خدا کسی که بیش از همه برگردن من حق دارد تو هستی، امیدوارم که مرا ببخشید، و‌ ای برادر عزیزم! سلام عرض می‌کنم، تو نیز بی‌اندازه برای من زحمت و رنج کشیده‌ای، تویی که از یک پدر برای من بیشتر زحمت کشیده‌ای، بعد از تشکر فراوان امیدوارم که مرا ببخشید عاجزانه می‌خواهم که مرا ببخشید و از شما و همچنین از مادرم التماس دعا و تقاضای آمرزش از خدا برایم بکنید.‌ ای برادرم! به جای من از خانواده و تمام فامیل‌ها تقاضای بخشش بکنید و دیگر اعلام کنید که هرکس از من طلب دارد بگیرد و از ایشان تقاضای بخشش کنید و دیگر تو‌ ای مادر اگر قرار است برای من گریه کنید برای امام عزیز و رزمندگان دعا کنید و دیگر چیزی که یادم رفته بود این که خمس و زکات مالم را بدهی.

والسلام و علیکم و رحمة الله و برکاته

حسین اسماعیل زاده»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار