فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار خبر داد؛

اعزام 450 نفر از جویبار به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار گفت: تا پایان امسال 450 نفر از شهرستان جویبار در قالب 10 دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۲۷۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ - 14February 2018

اعزام 450  نفر از جویبار به مناطق عملیاتی دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «اسماعیل نادعلی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار امروز در جلسه ستاد راهیان نور شهرستان جویبار از حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و با اشاره به اینکه نباید ایثار و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: راهیان نور یک حرکت عظیم و بی‌بدیل فرهنگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار اضافه کرد: راهیان نور تداوم ارزش‌های انقلاب و شهادت‌طلبی است که باید در نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نهادینه شود.

نادعلی افزود: اگر روحیه استکبار‌ستیزی در ملت ما نهادینه شود نقشه‌های دشمن خنثی خواهد شده است.

وی سهمیه شهرستان جویبار را اعزام 560 نفر به سرزمین نور اعلام کرد و گفت: تا پایان امسال 450 نفر در قالب 10 دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار عنوان کرد: هزینه کلی این اعزام 90 میلیون تومان است که 45 میلیون تومان توسط بسیجیان و سپاه پاسداران تامین می‌شود.

«رجب‌علی وهابی» فرماندار جویبار با بیان اینکه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در کشور به‌ویژه در شهرستان جویبار بسیار تماشایی بود و مدیران باید پاسخگوی مردم باشند، تصریح کرد: مدیران باید خدمت صادقانه را در دستور کار خود قرار دهند.

وهابی با اشاره به اعزام افراد به راهیان نور گفت: با توجه به اینکه جوانان امروز دوران دفاع مقدس را ندیدند باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار