سلطانی‌فر عنوان کرد؛

برنامه وزارت ورزش و جوانان برای تقویت راهیان نور

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همکاری بسیار خوبی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موضوعات مختلف داریم، گفت: برنامه اصلی وزارت ورزش در سال 97 تقویت راهیان نور است.
کد خبر: ۲۷۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ - 15February 2018

برنامه وزارت ورزش و جوانان برای تقویت راهیان نور«مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره همکاری وزارتخانه متبوعش با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: همانطور که در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور تلاش کردیم تا آرمان‌های شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی حفظ شود، در حال حاضر هم در وزارت ورزش این امر در حال انجام است.

وی ادامه داد: تمام بخش‌های وزارت ورزش و جوانان را به خط کردیم تا همه این آثار حفظ و نسبت به انتشار آن در جامعه اقدام شود.

سلطانی‌فر با بیان اینکه شرایطی را در وزارت ورزش به‌وجود آوردیم که نسل‌های آینده نیز از این ارزش‌ها بهره ببرند، عنوان کرد: همکاری بسیار خوبی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موضوعات مختلف داریم و تمام توان خود را بکار خواهیم برد، تا این همکاری‌ها بیشتر شود.‌

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های وزارتخانه‌اش در سال 97، گفت: برنامه اصلی ما تقویت راهیان نور است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها