استاندار بوشهر:

فرهنگ شهدا جامعه را از دست دشمنان مصون نگه می‌دارد

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه راه و فرهنگ شهدا ادامه دارد، گفت: فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت با توجه به هجمه دشمنان علیه نظام اسلامی جامعه را از دست دشمنان مصون نگه می‌دارد.
کد خبر: ۲۷۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ - 18February 2018

فرهنگ شهدا جامعه را از دست دشمنان مصون نگه می‌داردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عبدالکریم گراوند در گفت‌وگویی با بیان اینکه امروز شهدا میهمان مردم استان بوشهر هستند اظهار داشت: آرمان‌های شهدایی که برای پاسداری از انقلاب و نظام جان عزیزشان را هدیه کردند هیچگاه در این مملکت به فراموشی سپرده نمی‌شود.

وی، دفاع از ولایت از پیام‌ شهدای والامقام است تصریح کرد: حضور با شکوه مردم در آئین استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه بوشهر بیانگر این است که به وصیت شهدا برای دفاع از ولایت پایدار هستیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر ادامه راه و آرمان شهدای والامقام بیان کرد: برای ادامه راه شهدا و پاسداری از دین  و انقلاب اسلامی همه باید دست در دست هم بگذاریم.

گراوند با بیان اینکه حضور مردم در آئین استقبال از شهدا بیانگر وفاداری مردم به شهدا و آرمانهای آنان است افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به هجمه‌هاو توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ضروری است.

وی،  باتاکید بر عمل به وصیت شهدا تصریح کرد: ادامه راه شهدا و عمل به وصیت شهدا  از وظایف مهم  مسئولان و مردم است و باید از ایثار و فداکاری درس آزادگی فرا بگیریم.

گراوند با بیان اینکه راه  و فرهنگ شهدا ادامه دارد گفت: فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت با توجه به هجمه دشمنان علیه نظام اسلامی جامعه را از دست دشمنان مصون نگه می‌دارد.

استاندار بوشهر با قدردانی از حضر با شکوه مرم و مسئولان در استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه بوشهر بیان کرد: پاسداری از انقلاب، نظام اسلامی ایران و ارزش‌های والای اسلام از آرمان‌ها و اهداف شهدا است که این مهم رسالت همگانی است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار