تقدیر خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس از ابراهیم حاتمی‌کیا

جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم در حاشیه اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» از ابراهیم حاتمی‌کیا به پاس چند دهه فعالیت انقلابی در پردیس سینمایی ملت تقدیر و تجلیل کردند.
کد خبر: ۲۷۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ - 18February 2018

تقدیر خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس از ابراهیم حاتمی‌کیابه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم در حاشیه اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» از ابراهیم حاتمی‌کیا به پاس چند دهه فعالیت انقلابی در پردیس سینمایی ملت تقدیر و تجلیل کردند.

این مراسم به همت موسسه رباب (همسران شهدای مدافع حرم) و سازمان اوج و با حضور نادر طالب‌زاده به میزبانی خانواده شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و هسته‌ای در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

همسر شهید مدافع حرم «عبدالله اسکندری» پیامی را در تقدیر از ابراهیم حاتمی کیا قرائت کرد.

همسر شهید «مدق» در صحبت‌های کوتاهی با گلایه از برخی فیلم‌های ساخته شده در خصوص زندگی‌نامه شهدا اظهار داشت: وقتی سنگ مزاری نباشد به شهدای گمنام روی می‌آورم در این لحظات تنها چیزی که قلب‌های ما را آرام و پاهایمان را محکم می‌کند تا بایستیم و یادشان را فراموش نکنیم وجود کسانی مثل برادر ابراهیم است.

وی خطاب به ابراهیم حاتمی کیا افزود: دست هم را گرفته‌ایم و پشت شما ایستاده‌ایم و با قسم به خون شهدا این را می‌گوییم که لحظه‌ای تنهایتان نمی‌گذاریم، از شما می‌خواهیم راهتان را ادامه دهید و مایه سربلندی ایران و ایرانی باشید.

نادر طالب زاده در این مراسم جذابیت کار حاتمی‌کیا را باز کردن دریچه‌ای جدید برای گفتمان با دشمنان انقلاب دانست و اظهار داشت: دولت آمریکا ادعا می‌کند که در حال مبارزه با تروریست است، اما می‌بینید اخیرا ماشین روس‌ها را بمباران کرد، اما این‌ها اهداف دیگری دارند و ما باید با زبان هنر با آن‌ها صحبت کرد.

وی در واکنش به مخالفان ابراهیم حاتمی کیا افزود: از انقلاب تجربه کرده‌ایم کسانی که تلخ زبان و تلخ گوش هستند عصبانی می‌شوند و این امری عادی است.

در بخش بعدی مراسم علیرضا برقعی شاعر آیینی کصور قطعه شعری را در محضر حاضران مراسم قرائت کرد.

در پایان مراسم همسر شهیدان اسکندری، ترک، طباطبائی و درستی از ابراهیم حاتمی کیا تقدیر کردند و دختر شهید بهرام مهرداد تندیسی را به وی اهدا کرد.

همچنین همسر شهید باکری، دختر شهید رکن آبادی، خواهر شهید حاج امینی، همسر شهید مدق و دختر شهید رودکی نیز هدیه‌ای به رسم یادبود به ابراهیم حاتمی کیا اهدا کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار