گردآورنده کتاب «ستاره‌ها نمی‌میرند» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

شعر دفاع مقدس نیازمند توجه بیشتر مسئولان فرهنگی است

گردآورنده کتاب «ستاره‌‌ها نمی‌میرند» گفت: موضوع دفاع مقدس یکی از سوژه‌های اصلی شاعران کشور است و باید این مضمون شعری مورد توجه بیشتر مسئولان فرهنگی قرار گیرد.
کد خبر: ۲۷۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ - 19February 2018

شعر دفاع مقدس نیازمند توجه بیشتر مسئولان فرهنگی است«حاتم رسولی» گردآورنده و تدوین‌گر کتاب مجموعه اشعار «ستاره‌ها نمی‌میرند» در گفت‌وگو با دفاع پرس از اردبیل اظهار داشت: آثار منظوم شاعران جوان و پیشکسوت با مضامین ناب دفاع مقدس فضای جدیدی در عرصه ادبیات کشور ایجاد کرده و فصلی نو را فرا راه شاعران و ادب دوستان گشوده و به یکی از سوژه‌های مهم و گونه‌های اصلی در ادبیات ایران تبدیل شده است.

این شاعر دفاع مقدس افزود: موضوع دفاع مقدس یکی از سوژه‌های اصلی شاعران کشور است و باید این مضمون شعری مورد توجه بیشتر مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

رسولی با بیان اینکه مجموعه اشعار «ستاره ها نمی میرند» گزیده اشعار منتخب جشنواره‌های شعر دفاع مقدس استان اردبیل است افزود: مجموعه حاضر منتخبی از آثار شاعران استان در چهار بخش دفاع مقدس، کودک و نوجوان، شعر عاشورایی و شعر مقاومت لبنان و فلسطین است و در پایان کتاب آثاری از اساتید شعر استان نیز درج شده است.

مجموعه اشعار «ستاره‌ها نمی‌میرند» از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل به کوشش حاتم رسولی در 17 بهمن ماه در آیین نکوداشت فعالان عرصه هنر و ادبیات پایداری رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار