جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

حماسه دفاع مقدس در راستای حماسه عاشورا است

«محمد فهمیده قاسم‌زاده» با اشاره به افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد، گفت: حماسه عاشورا تولید ارزش‌های معنوی بسیاری داشته و حماسه دفاع مقدس نیز در راستای حماسه عاشورا است.
کد خبر: ۲۷۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ - 19February 2018

دفاع مقدس در راستای حماسه عاشورا بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، مراسم تودیع سرهنگ «محمد رجبی» و معارفه سردار «رضا هدایتی» به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، امروز (دوشنبه) با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد فهمیده قاسم‌زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تالار دانشگاه «پیام نور» یزد برگزار شد.

در این جلسه، امیر «فهمیده» اظهار داشت: همزمان با دهه فجر، مجموعه مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان افتتاح شده است و روز گذشته نیز تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در این مرکز را داشتید که این قدمی بلند در راستای رسیدن به اهداف سازمان است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: حماسه عاشورا تولید ارزش‌های معنوی بسیاری داشته و حماسه دفاع مقدس نیز در راستای حماسه عاشورا بوده است.

امیر فهمیده افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ثبت این حماسه بزرگ و جلوگیری از فراموشی و تحریف تاریخ دفاع مقدس تشکیل شده و اولویت اصلی آن، ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس است تا همه آثار ارزشمند آن دوران در این مجموعه عرضه شود؛ لذا از همه مسئولین اجرایی استان خواهشمندم در تکمیل موزه‌آرایی این مجموعه هرچه سریع‌تر همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

در این مراسم جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس لوح تقدیر سرهنگ رجبی و حکم مسئولیت سردار هدایتی را تقدیم آن‌ها کرد.

در ادامه سردار «رضا هدایتی» مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، خدمت به شهدا و رزمندگان و مردم این استان را افتخاری بزرگ برای خود دانست و اظهار داشت: بنده از همین ابتدای آغاز مسئولیتم دست یاری به سوی همه عزیزان دراز می‌کنم تا ان‌شاء‌الله بتوانیم حق مطلب را به شهدا و ایثارگران ادا کنیم.

در ابتدای این مراسم سرهنگ «محمد رجبی» مدیر کل پیشین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، گزارشی از اقدامات و عملکرد این اداره‌کل در چهار سال گذشته پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار