فرمانده قرارگاه «نصرت» در دوران دفاع مقدس:

عملکرد برخی مسئولان باعث شده تا عده‌ای از آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرند

سردار «عبدالفتاح اهوازیان» گفت: عملکرد برخی از مسئولان باعث شده است تا بین جوانان و اقشار مختلف مردم دوگانگی ایجاد شود و از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی فاصله بگیرند.
کد خبر: ۲۷۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ - 19February 2018

عملکرد برخی مسئولان باعث شده تا عده‌ای از آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «عبدالفتاح اهوازیان» فرمانده قرارگاه «نصرت» در دوران دفاع مقدس، در دومین یادواره شهدای دفاع مقدس اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، اظهار داشت: عده‌ای در جامعه از مقام و موقعیت خود سوءاستفاده می‌کنند، متأسفانه عملکرد برخی از مسئولان باعث شده است تا بین جوانان و اقشار مختلف مردم دوگانگی ایجاد شود و از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی فاصله بگیرند.

وی افزود: وقتی‌که جوان ایرانی پرچم این کشور را به آتش می‌کشد، یا در جلسه‌ای به مادر شهید اهانت می‌کند، این جوان منافق نیست، بلکه تحت تأثیر رفتار‌های برخی مسئولان راه را گم کرده و گمراه شده است.

سردار اهوازیان با اشاره به نامه سرلشکر «قاسم سلیمانی» به رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: وقتی سرلشکر سلیمانی به رهبر معظم انقلاب نامه داد که جنگ با داعش را تمام کردیم، معظم‌له فرمودند:«بصیرت‌افزایی را مدنظر قرار دهید و با بصیرت از انقلاب و ارزش‌ها دفاع کنید».

سردار اهوازیان با اشاره به فداکاری و اقدامات شهدای مدافع حرم، تأکید کرد: فتنه داعش را شهدا و مدافعان حرم در حالی در نطفه خفه کردند که فقط ولایت‌فقیه پشتیبان آن‌ها بوده است.

وی با مقایسه وضع دوران دفاع مقدس با دوران مدافعان حرم، افزود: اگر در جنگ عراق ۴۸ کشور به صدام کمک کردند، امروز ۱۱۶ کشور از داعش حمایت و به آن‌ها کمک می‌کنند، عربستان فقط روزی ۵۰۰ دلار به داعش حقوق می‌داد، اما مدافعان حرم مزدوران ۱۱۶ کشور را شکست دادند و کاری کردند که فرار کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اگر در آن دوران، جنگ هشت سال طول کشید، خرمشهر را آزاد کردیم، امروز هفت سال طول کشید تا ما سه کشور را آزاد کنیم؛ ۹۰ درصد سوریه، ۵۸ درصد عراق و ۲۳ درصد لبنان اشغال بود؛ در جنگ هشت‌ساله ما ۲۱۴ هزار شهید دادیم، درحالی‌که امروز بعد از هفت سال جمع شهدای مدافع حرم اهل‌بیت کمتر از یک درصد شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به شجاعت‌های دلاورمردان ایرانی، گفت: امروز سپهبد‌ها و ژنرال‌های ارتش‌های مختلف جهان، آرزو دارند تا همه درجه‌های خود را بدهند تا یک دکمه از لباس پاسداران ایرانی را به‌عنوان نشان افتخار، ایثار و شجاعت بر دوش خود نصب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار