مردم یاسوج در آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور گسترده مردم شهرستان «بویراحمد» تشییع و در دانشکده فنی خواهران «یاسوج» خاکسپاری شد.
کد خبر: ۲۷۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ - 19February 2018

مردم یاسوج در آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام سنگ تمام گذاشتندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی از ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع و برای تدفین و خاکسپاری به دانشکده فنی خواهران یاسوج انتقال یافت.

مردم ولایت‌مدار، دین‌باور و انقلابی یاسوج با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام حماسه‌ای دیگر را خلق و برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم ورق زدند.

رئیس دانشکده فنی خواهران یاسوج در آیین خاکسپاری این شهید والامقام اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر تدفین شهدا در دانشگاه‌ها و برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی به‌عنوان دو عامل مؤثر تاکید داشته‌اند.

فرزانه آرامش افزود: بر همین اساس، در جهت بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کردیم این سنت فرهنگی را در دانشکده فنی خواهران یاسوج نیز اجرا کنیم.

در این آیین همچنین «حسین کاجی» راوی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت رزمندگان این مرز و بوم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار