طی پیامی صورت گرفت؛

تسلیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی، درگذشت جمعی از هموطنان را در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۸۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ - 20February 2018

تسلیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی حادثه سقوط هواپیمای مسافربریبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری به شرح زیر صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: همزمان با ایام سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیهما) متاسفانه سانحه مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران یاسوج، حزن و اندوه ملت بزرگ ایران اسلامی را دو چندان ساخت.

این پیام می‌افزاید: حادثه تاسف‌بار سانحه سقوط هواپیمای شرکت آسمان که منجر به جان باختن 66 نفر از هموطنان عزیز شد موجب تاثر و تالم خاطر همه‌ی آحاد جامعه شد.

بنیاد حفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس در خاتمه این پیام  با تسلیت و ابراز همدردی صمیمانه با خانواده‌های داغدار و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و اعلام تاسف و تاثر عمیق خود با مردم شریف ایران اسلامی، غفران و رحمت الهی برای آن جان باختگان، صبر و اجر کثیر برای بازماندگان از خداوند رحمان مسالت نموده و درخواست شده است: ملت شریف، انقلابی و قدرشناس ایران اسلامی ان شا الله با شرکت در مراسم تشییع و تدفین آن عزیزان از دست رفته، دلجویی، همدردی و تکریم خود را با خانواده‌های معزی به عمل آورند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها