پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان عبوری؛

پدر شهیدان «عبوری» الگوی ماندگار دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «عبوری» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۸۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ - 21February 2018

پدر شهیدان «عبوری» الگوی ماندگار دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت درگذشت «حسن عبوری» پدر شهیدان «ابوالقاسم، محمدعلی و حجت‌الله عبوری» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی مقاومت و ایثار هستند.

خبر درگذشت مرحوم مغفور «حسن عبوری» نماد ایمان و مقاومت و از دلیرمردان دوران حماسه و جهاد عمیقا موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این اسوه صبر و فداکاری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق علاوه بر تقدیم عزیزترین سرمایه های خویش در دفاع از اسلام، انقلاب و ایران اسلامی هر آنچه داشت خالصانه به میدان آورد و الگویی ماندگار از خود برجای گذاشت.

مرحوم حاج «حسن عبوری» پدر شهیدان سرافراز «ابوالقاسم، محمدعلی و حجت‌الله عبوری» سبک‌بال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این پدر والا مقام و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم آن مرحوم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده به ملکوت و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار