نجار خبر داد؛

امدادگران با کوله‌پشتی‌ قطعاتی از اجساد سرنشینان هواپیما را به پایین منتقل کردند

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور از انتقال قطعاتی از اجساد مسافران هواپیمای مسافربری تهران– یاسوج توسط امدادگران و انتقال آن به یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷ - 21February 2018

امدادگران با کوله‌پشتی‌ قطعاتی از اجساد سرنشینان هواپیما را به پایین منتقل کردندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، اسماعیل نجار در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جست‌وجوی اجساد مسافران هواپیمایی تهران - یاسوج اظهار داشت: هم‌اینک وضعیت نامساعد جوی در منطقه وجود دارد. ما با ابرهای متراکمی روبه‌رو بودیم. هم بارش برف را داشتیم و هم باید شدیدی در حال وزیدن بود.

وی با بیان اینکه عزیزانی که در آن منطقه حضور داشتند، تماس گرفتند و گفتند که امکان تداوم عملیات میسر نیست، اظهار کرد: در نهایت مقرر شد افرادی که در منطقه حضور دارند، با توجه به توان و امکاناتی که دارند قطعات اجساد را که در جستجو‌هایشان پیدا کرده‌اند، به پایین منتقل کنند و خودشان هم بیایند و نهایتا عملیات متوقف شد.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امدادگران با کوله‌پشتی‌های خود قطعاتی از اجساد عزیزانی که پیدا شده‌اند را به پایین منتقل کرده‌اند. این قطعات به یاسوج انتقال داده شده و در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته شده است.

نجار افزود:‌ به نظر می‌رسد وضعیت کنونی جوی تا دوشنبه ادامه یابد.

منبع: ایلنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار