علی‌اصغر جعفری مطرح کرد؛

بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: محتوای ارایه شده در موزه‌ها باید به گونه‌ای باشد که حس دفاع مقدس را در بازدیدکنندگان ایجاد کند و این اتفاق می‌تواند با به نمایش گذاشتن یک شی یا اثر به جا مانده از حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس ایجاد شود.
کد خبر: ۲۸۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ - 24February 2018

بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، علی‌اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جلسه‌ بررسی شیوه‌های هم‌افزایی و تقویت محتوای مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس اظهار داشت: برای درک بهتر نسل جوان از دفاع مقدس و گفتمان انقلاب اسلامی باید از ابزار‌های جدید استفاده کرد.

وی عنوان کرد: هنر به عنوان یکی از ابزار‌های کارآمد می‌تواند به خوبی در خدمت نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس قرار گیرد، زیرا نسل امروز به کمک هنر و فناوری نوین می‌تواند ارتباط خوبی با دفاع مقدس پیدا کند.

جعفری در ادامه گفت: محتوای ارایه شده در موزه‌ها باید به گونه‌ای باشد که حس دفاع مقدس را در بازدیدکنندگان ایجاد کند و این اتفاق می‌تواند با به نمایش گذاشتن یک شی یا اثر به جا مانده از حماسه آفرینی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس یا نماد‌های مفهومی مرتبط با آن دوران ارزشمند و افزودن محتوا‌هایی جدید و به روز باشد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با بهره گیری از فناوری‌های مدرن، می‌توان عمق و ماندگاری بیشتری را در اذهان نسل جوان ایجاد کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار