مدیرکل ارشاد مازندران خبر داد؛

آغاز به کار نمایشگاه «قرآن و عترت» در ساری

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه «قرآن و عترت» از امروز به مدت یک هفته در ساری آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۸۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ - 25February 2018

برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در ساریبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، «احدجاودانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «قرآن و عترت» هدف از برگزاری این رویداد را اشاعه و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ و آموزه‌‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی مردم بویژه جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی کتب موجود در این نماشگاه با ١٠ الی ٢٥ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: ایستگاه نقاشی، صنایع دستی، رونمایی کتاب، اجرای نمایش خیابانی، عرضه محصولات دستی بانوان و غرفه عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

جاودانی ادامه داد: هفته قرآن و عترت مازندران امسال همراه با جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای قرآن و عترت با حضور دستگاه‌های اجرایی در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: در این هفته ناشران برتر حوزه قرآن و عترت در سطح استان و کشور با ارائه آثار چاپی در نمایشگاه قرآنی در ساری شرکت کردند.

«حمیدرضا عشریه» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری نیز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت مازندران با اشاره به اینکه هفته قرآن و عترت تنها به این چند روز ختم نمی‌شود، بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و غیر دولتی و موسسات مردم نهاد باید پرداختن به موضوعات مبتنی به قرآن و عترت را در طول سال در اولویت کاری خود قرار دهند.

عشریه با قدردانی از موسسه قرآن و عترت نور الهدی به‌ عنوان دبیر جشنواره، گفت: برای بررسی نیازها و الزامات برگزاری هفته قرآن و عترت از ماه‌های گذشته و نشست و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی برای این منظور اقدامات شایسته ای انجام شد.

خاطرنشان می‌شود، نماشگاه قران و عترت از امروز به مدت یک هفته با بیش از ١٠٠ هزار جلد قرآن و سایر کتب قرآنی در قالب ٢٤ غرفه از ١٢ ناشر برتر مازندرانی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار