پیکرهای مطهر 4 شهید گمنام وارد ارومیه شدند

پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس، امروز (سه‌شنبه) وارد ارومیه شدند و مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۸۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ - 27February 2018

پیکرهای مطهر 4 شهید گمنام وارد ارومیه شدند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ارومیه، پیکر‌های مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس، امروز (سه‌شنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی ارومیه وارد استان آذربایجان غربی شدند و مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفتند.

در مراسم استقبال از پیکر‌های مطهر این چهار شهید گمنام که با حضور حجت‌الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، استاندار، اعضای محترم شورای تأمین استان و آحاد مردم شهیدپرور ارومیه برگزار شد، پیکر‌های مطهر این شهیدان والامقام همراه بعد از برگزاری زیارت عاشورا در مسجد فرودگاه و تشریفات خاص نظامی، بر دوش حاضرین تشییع شدند.

خاطرنشان می‌شود، این شهدا در عملیات «مسلم ابن عقیل»، «والفجر ۴»، «کربلای ۲» و تک دشمن در سال ۱۳۶۷ به شهادت رسیده‌اند و بعد از ۲۸ سال، پیکرشان توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح تفحض شده است.

مراسم تشییع این چهار شهید گمنام والامقام ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۲ اسفند‌ماه با حضور مسئولان استان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور ارومیه، از میدان انقلاب این شهر آغاز شده و پس از طی مسیر میدان انقلاب تا میدان امام حسین (ع)، با آمبولانس به سمت اداره‌کل اطلاعات استان و دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه حرکت داده شده و در این ۲ محل به‌خاک می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها