مدیر حوزه هنری ایلام:

هنرمندان با تولید آثار فاخر دین خود را به انقلاب ادا کنند

محمدعلی قاسمی گفت: هنرمندان با تولید آثار فاخر دین خود را به انقلاب ادا کنند.
کد خبر: ۲۸۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ - 27February 2018

هنرمندان با تولید آثار فاخر دین خود را به انقلاب ادا کنندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، محمدعلی قاسمی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هنرمندان حوزه های مختلف همواره نشان داده اند که از نظر تعهد و دلسوزی خود نسبت به آرمان های نظام و انقلاب پیشتاز بوده و با خلق آثار گوناگون توانسته اند نقش خود را ایفا کنند.

وی افزود: ملت ایران در طول تاریخ نشان داده از نظر بعد فرهنگ و اصالت دارای پیشینه ای طولانی است و ایرانیان در بط و گسترش علوم و فنون مختلف ید طولایی دارند.

رئیس حوزه هنری ایلام تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی فضا برای تولیدات هنری فاخر توسعه قابل توجهی پیدا کرد و امروز شاهدیم هنرمندان این سرزمین می توانند آثار خود را در اقصی نقاط عالم به نمایش گذاشته و مورد استقبال نیز قرار می گیرد.

قاسمی ادامه داد: هنر یکی از بهترین ابزارهایی است که ارتباط و پیوند بسیار خوبی با اقشار مختلف جامعه برقرار می کند و عموم مردم نسبت به هنرمندان احساس نزدیکی و قرابت بیشتری دارند.

وی بر لزوم پرهیز از تولید آثار بی محتوا و فاقد پشتوانه در حوزه هنر انقلاب تاکید و اضافه کرد: هنرمندان در تخصص های گوناگون در انتقال آرمان‌ها و فرهنگ انقلاب به زبان هنر به نسل‌های جدید کهآشنایی چندانی با ویژگی های نظام ندارند، بسیار می توانند نقش آفرینی کنند.

رئیس حوزه هنری ایلام یاداور شد: تحقق این امر مستلزم ایجاد شرایطی است و یکی از مهم ترین لوازم آن تامین نیازهای معیشتی هنرمندان است تا بدون کمترین دغدغه مالی به خلق آثار فاخر بپردازند.

19 تا 25 فروردین ‌ماه به‌عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها