برگزاری نشست هم‌اندیشی درس «آشنایی با مبانی دفاع مقدس» در مازندران

نشست تخصصی و درس «آشنایی با مبانی دفاع مقدس» در دانشگاه آزاد «آیت الله لاریجانی» آمل با حضور امیر «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ - 01March 2018

برگزاری نشست تخصصی و هم اندیشی درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، نشست تخصصی و هم‌اندیشی درس «آشنایی با مبانی دفاع مقدس» توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با همکاری دانشگاه آزاد «آیت‌الله لاریجانی» آمل، امروز در این دانشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، امیر «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «احمد یارمحمدی» معاون آموزش این سازمان، به صورت ویژه ضمن ارائه مباحت تخصصی این درس، به نقد و بررسی آن پرداختند.

همچنین سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران نیز ضمن ارائه گزارشی در خصوص پروژه‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان، اظهار داشت: این مرکز آمادگی برگزاری اردو‌های دانشجویی را در ایام سال دارد.

در این مراسم که با حضور ۶۰ نفر از اساتید درس «آشنایی با مبانی دفاع مقدس» همراه بود، جلسه پرسش و پاسخ نیز در خصوص این درس برگزار شد.

همچنین، «سید حسین ولی‌پور زرومی» جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندرات نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی این درس در دانشگاه‌های استان پرداخت.

انتهای پیام/

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار