آیت‌الله میردامادی:

مردم ایران هیچگاه از ولایت دست نخواهند کشید

آیت‌الله سیدباقر میردامادی گفت: آمریکا و اذناب داخلی و خارجی‌اش بدانند که مردم ایران با وجود تمام مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی، هیچگاه از دین، قرآن و ولایت دست نخواهند کشید.
کد خبر: ۲۸۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ - 02March 2018

مردم ایران هیچگاه از ولایت دست نخواهند کشیدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  آیت الله سیدباقر آیت میردامادی، نماینده آیت الله نوری همدانی، در یادواره شهدای منطقه 15 که با حضور روحانیون و طلاب، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و سایر گروه های مردم در مسجد جامع حضرت امام رضا(ع) برگزار شد، در سخنانی گفت:مادران صبور شهدا، با تاسی به بانوان برجسته تاریخ اسلام، از جمله حضرت ام البنین(س)، فرزندان خود را برای خدمت به دین و نظام جمهوری اسلامی ایران، تربیت کردند؛ بنابراین مردم و مسئولان کشورمان، باید قدردان صبر و ایثار مادران و همچنین پدران و همسران شهدا باشند.

وی ادامه داد: حضرت ام البنین(س) با تمام وجود، فرزندان خود از جمله حضرت ابوالفضل عباس(ع) را روانه حماسه بزرگ عاشورا کردند. تصور اینکه پدری یا مادری، خودش فرزندش را روانه میدان شهادت و جهاد کند، برای ما دشوار است. اما خانواده معظم شهدا، چنین ایثاری را با نیت الهی، انجام دادند.

آیت الله میردامادی عنوان کرد: انقلاب اسلامی، لطف الهی به مردم ولایت مدار ایران بود و همه باید قدردان این نعمت بزرگ و ارزشمند باشیم و تداوم مسیر امام خمینی (ره) و شهدا و ایثارگران، با اطاعت از ولی فقیه، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، میسر است.

نماینده آیت الله نوری همدانی گفت: آمریکا و اذناب داخلی و خارجی اش! بدانند که مردم ایران باوجود تمام مشکلات و گرفتاری های اقتصادی، هیچگاه از دین، قرآن و ولایت دست نخواهند کشید.

وی تصریح کرد: مسئولان کشور باید همیشه با پیروی از آرمان امام خمینی (ره) و شهدا و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی، معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی را برطرف کنند.

در ادامه این مراسم معنوی و باشکوا، مداحی ستایشگران اهل بیت (ع) انجام شد و سپس از تعدادی از خانواده معظم شهدا تقدیر به عمل آمد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار